Gå til innhold

Når kan man spørre om man er eksklusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjent hverandre siden i sommer. Sex første gang i november. Jobb og avstander gjør at vi ikke treffes så ofte. Feiret nyttår sammen. Har snakket om ferie sammen.

Kan jeg spørre ham nå, eller skremmer jeg ham bort da?

Vi er begge over 40, jeg føler meg som en usikker tenåring...

Anonymous poster hash: bcf8d...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han du.

Anonymous poster hash: cfd15...848
Skrevet

Kjent hverandre siden i sommer. Sex første gang i november. Jobb og avstander gjør at vi ikke treffes så ofte. Feiret nyttår sammen. Har snakket om ferie sammen.

Spennende :) Hvordan møttes dere?

Anonymous poster hash: 5b67a...dbf

Skrevet

Hvordan spør man?

Anonymous poster hash: 997e5...e64
Skrevet

Spennende :) Hvordan møttes dere?

Anonymous poster hash: 5b67a...dbf

På Tinder, av alle steder :) Tok lang tid før vi endelig møttes, men da var det full klaff.

Snakker sammen på telefon hver dag, i tillegg til mye meldinger og sånn, ler mye sammen men alvorsprat har det egentlig vært lite av.

Skrevet

Hvordan spør man?

Anonymous poster hash: 997e5...e64

Hvordan spør man vanligvis mennesker om noe?

Anonymous poster hash: b92a7...391

Skrevet

Hvordan spør man vanligvis mennesker om noe?

Anonymous poster hash: b92a7...391

Ja..."Om du får sjansen, vil du pule noen andre?" "Er det greit for deg at vi gjør en avtale om å si nei til alle andre som prøver seg?"

Hovedinteressen min er ham, når det kommer til det motsatte kjønn. Men jeg vet jo ikke om det er gjensidig.

Det mangler heller ikke på tilbud fra andre, men jeg er bare ikke særlig interessert.

Skrevet

Har samme problem. Jeg tør ikke å spørre om sånnt. Har blitt såret noen ganger, så det er nok derfor.

Skrevet

Jeg ville ikke spurt, men bare antatt at vi var eksklusive fra ganske tidlig i datingen. Men da risikerer man også at den andre ikke er av samme oppfatning, og både dater og ligger med andre. Skal ikke være lett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er greit å avklare slikt etter en viss tid med dating. Jeg er selv slik at hvis jeg treffer noen så har jeg kun sex med den personen, er ikke med andre da. Greit å vite om han også ser på oss som eksklusive. Hvis jeg lurer spør jeg bare rett ut: "Er vi eksklusive?" Enkelt og greit, har fått svar begge gangene jeg har spurt :laugh:

Skrevet

"sliter" med samme. Vi meldes også hver dag. Vi bor nærme hverandre da, men kan ikke ses så veldig ofte pga barn. Vi tuller og ler mye, og har vært lite alvor. Jeg vet han ikke er så fan av det, men skulle likt å vite hvor vi står. Jeg tenker jo litt at, spesielt siden det er en avstand mellom dere, så burde det ikke skade å ta opp evne. Hvis det skader, så syntes jeg jo det er ganske snodig. Da er han kanskje ikke så seriøst, og du vil du ikke ha heller antar jeg? Men det er å finne den balansen med at det ikke blir for seriøst og alvor, men at det likevel ikke tøyses bort. Er ikke lett nei! Og det er skummelt når man ikke vet om man får det svaret man vil ha. Det virker jo som han er like interessert da, i og med dere begge har snakket om ferie, feiret nyttår og snakker daglig.

Skrevet

"jeg føler at forholdet vårt er seriøst nå og vil gjerne at vi skal være eksklusive. Hva med deg?"

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å være eksklusiv, Ts?

Anonymous poster hash: ea517...c17

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Spør

Om han seier nei veit du kor du har han og du kan gå vidare til neste

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å være eksklusiv, Ts?

Anonymous poster hash: ea517...c17

For om vi ikke er det, da gidder ikke jeg investere mer i ham.

Og skulle jeg treffe på min tidligere pulevenn, er det mye lettere å avvise ham.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

For om vi ikke er det, da gidder ikke jeg investere mer i ham.

Og skulle jeg treffe på min tidligere pulevenn, er det mye lettere å avvise ham.

Spørsmålet er en svært godt spørsmål synes jeg.

Du sier det er jobb og avstander som gjør at dere ikke sees så ofte.

- og du er usikker på om han har eller ønsker seg noen andre? Ellers hadde du kanskje ikke ønsket å spørre?

Dette bare som en liten bemerkning i sakens anledning, og jeg vet at for noen er det meget viktig å være den eneste ene, for andre er det andre til enn bare det å ha sex som binder mennesker sammen... og da blir det ganske uvesentlig om h*n har sex med noen andre mellom hver gang man møtes.

• Liker 1
Skrevet

La meg utbrodere da.

Han jobber så mye og har 250 hotelldøgn i året at jeg lurer på om han har tid/energi til annet. Han jobber fra 7 om morgenen og gjerne til kl 12 på kvelden.

Så har han et barn han skal ha samvær med i tillegg.

Hvor passer jeg inn?

Skrevet

Når dere har datet så lenge, så er det vel legitimt å spørre om man faktisk er kjærester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...