AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Min datter på 10 kom ned til meg i dag å sa at hun hadde en klump i brystet. Kjentes ut som en perle mår jeg kjente på den, det var ikke på den andre siden. Skal gå til lege, men er det mulig at barn kan få brystkreft? Hun er av den tynne typen, så har ikke noe bryst vev dannet ( vet jo at noen jenter kan få tidlig bryster)Anonymous poster hash: c603f...12a
PPM Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg hadde en sånn i samme alder, kanskje litt tidligere, på venstre side stor som en ert omtrent, vond som pokker og forsvant på få dager av seg selv. Nå er jo ikke jeg jente da. *den var altså rett innenfor brystvorten liksom. Endret 21. januar 2015 av Petter
Rotemor Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Jeg vet veldig lite om sånt, men det høres svært usannsynlig ut. Hva med innebygd kvise? Talgkjertel.... Det siste jeg ville tenkt var kreft. Det er jo sjeldent unge mennesker får det... Pust med magen nå. Tenk kvise til det motsatte er bevist
Gjest Mythic Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Det er helt normalt å ha sånne kuler når man er i pubertet/begynnende pubertet. Både jenter og gutter har det. Ingenting å bekymre seg over.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Sannsynligvis en "fettklump" som går vekk. Men ta turen til legen slik at du får sjekket det ut og bli beroliget Anonymous poster hash: d3531...29f
Rotemor Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Denne er mer inne mot armhulen. TS Armhuler/bryst er to sider av samme sak. Det husker du muligens fra amming Ikke noe å bekymre seg for, nei.
jordbær84 Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Ja der er sikkert ikke noe, men det var så rart at det bare var på den ene siden, den var ikke vond heller, så er ikke kvise , får de er jo vonde, spesielt de underjordiske. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå