Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vant budrunden på en leilighet, men noen snappa den igår kveld noen timer før meldefristen for forkjøpsrett var ute. De hadde EN måned lenger medlemsskap! Så utrolig surt, og nå er jeg bare så utrolig deprimert! :cry:

Prøver å finne motivasjonen for å lete videre, men det er vanskelig akkurat nå. Noen som har noen gode tips? (ikke at jeg vet hva de skulle gå ut på) Måtte bare lufte frustrasjonen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vet hvordan det føles... Vi klarte å miste TRE leiligheter på forkjøp i fjor høst. Den ene til og med til langt over takst.

Skrevet

He-he - jeg er en av forkjøpshaiene, som vaker rundt på nettet med over 30 års ansiennetet i OBOS og venter på å snappe opp andres gode kjøp 8)

Moralen er: Til alle som vurdere å kjøpe leilighet - meld dere inn i OBOS først som sist. Det koster ikke mye og du har mange medlemsfordeler uansett om du bor i OBOS-bolig eller ikke. Halv pris på Lyn-kamper, f.eks.!

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller kjøp en selveier-leilighet...

Skrevet

Starter på ny frisk i morgen med visninger, det ordner seg vel tilslutt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Seflgelig er det forkjøpsretten som gjelder.

Før i tiden fik man medlemskap i dåpsgave til obos. den gang det var vanskelig å komme seg inn.

hvorfor ikke køpe mdl.skap nå, så har du iallefall til dine barn. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Har medlemsskap.

Men idag fikk vi kjøpt leilighet allikevel, helt splitter ny og selveier! En herlig følelse. :)

Skrevet

Og gjesten det var meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...