AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har lyst på finere rumpe, og har gjort noen øvelser i det siste. Har blant annet fulgt denne videoen: Men virker ikke som rumpa endrer seg, men at jeg får to klumper under rumpa isteden, øverst på lårene. Ser liksom ut som det er to ekstra rumpeballer under rumpa eller hva jeg skal si.. Hva er det jeg gjør feil? Noen andre som har dette problemet? Har ikke lyst på 4 rumper Anonymous poster hash: 766c4...e83
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Hææ? Har du bilder til å illustrere? Anonymous poster hash: 1c582...3e2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Hææ? Har du bilder til å illustrere? Anonymous poster hash: 1c582...3e2 Fant ikke noen bra bilder på nettet, men på bildet til høyre i linken ser du liksom at det er større under rumpa. Bare at det vises tydligere på meg da. http://www.colecosmeticskincare.com/gallery-smp/fat-transfer-brazilian-butt-lift-1342804351457.jpg Anonymous poster hash: 766c4...e83
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Når du øker i muskelmasse, vil fettet presses utover også. På sikt får du nok mer form på selve rumpa, men det må såvidt jeg har forstått ofte en nedgang i fettprosent til også. Anonymous poster hash: c1d5c...d19
Gjest Vux Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Vil dasking gjøre rompa mer følsom? Åh, beklager feil tråd. 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Bare å forsette å trene det. Jeg fikk fettdepoer på øvre del av rumpa når jeg begynte å trene. Stramma jeg rumpa, fikk jeg to reale fettpølser på øvre del. Kjempefint. Men ned i vekt og opp i muskelmasse og vips - sprettrumpe Anonymous poster hash: 57dff...f9d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Bare å forsette å trene det. Jeg fikk fettdepoer på øvre del av rumpa når jeg begynte å trene. Stramma jeg rumpa, fikk jeg to reale fettpølser på øvre del. Kjempefint. Men ned i vekt og opp i muskelmasse og vips - sprettrumpe Anonymous poster hash: 57dff...f9d Takk for svar! Må legge til at jeg er ganske tynn da Anonymous poster hash: 766c4...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå