Solstråle8888 Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 I skattetrekksmeldingen jeg mottok for grunnlag skattekortet 2015 er det oppført en gjeld på 500.000 kroner. Denne gjelden er slettet da det er et billån på en bil som ble solgt i 2014. Det har ikke Skatteetaten fått med seg. Jeg kan ikke dette med skatt så lurer derfor på om denne feilinformasjonen vil ha noe å si for meg økonomisk? Ev fare for baksmell?? Burdte jeg endre det og fjerne den ? Økonomiske råd tas i mot da jeg ikke kan dette.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Lånet har ikke så mye å si i seg selv (om du ikke har formue da), men det som står oppført som gjeldsrenter på det lånet bør du fjerne. De gir deg nemlig fradrag, altså mindre skatt. Derfor risikerer du baksmell. Anonymous poster hash: 3cfa8...6fd
Solstråle8888 Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2015 Da må jeg stille det dumme spørsmålet : hvor sjekker jeg om jeg har gjeldsrenter og hvordan endre / fjerne ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå