AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 hei Lurer egentlig bare på om jeg spiser for lite i løpet av en dag eller ikke.. ?? Er ikke så kjent med kalorier, og beveger meg ikke noe spesielt mye og da skal man vel tilpasse kalori inntaket etter det.. jogger ca 2 ganger i uka bare. er 165 cm høy og veier ca 56 kg. Dette er hva jeg normaltvis spiser i løpet av en dag: frokost: 2 knekkebrød med skinke og ost lunsj: Dobbel 0% yoghurt, noen ganger med musli / knekkebrød / nutriletsjokolade Eple middag: Kyllingfilet/laksefilet med grønnsaker kvelds: Dobbel 0% yoghurt/ eple/ banan Anonymous poster hash: 898d6...802
anybody Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 For min livsstil er det der aaaalt aaalt for lite... Syns også det høres lite ut for en normal person, men det kommer jo også an på hvor aktiv hverdagen din er. Og jeg vil si at det der er måltidene til en svært inaktiv person 2
Gjest Runforit Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Dette er sultediett. Du skal aldri ligge under 1500 kcal. Sjekk ut Myfitnesspal og logg inn maten. Der ser du også om du har grei balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå