Gjest Veritaserum Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Rar tittel, I know. Men saken er, jeg har alltid trudd at jeg kom til å være evig singel. Aldri noe håp for meg. Men så møtte jeg en fyr som jeg har vært ut med en stund. Føler han ikke er den rette for meg, for vi kan ikke sitte å prate, han MÅ liksom se på en film. Vil egentlig bryte kontaktet med han, for det er så vanskelig. Føler han er så vanskelig å komme innpå, og det går ingen vei. Vi har ikke kysset eller noe. Etter 6 dater. Jeg vil ikke ha sex så tidlig, men et kyss.. eller noe kontakt... det føles som at det ikke er noe der på en måte. Men siden jeg nå har "møtt" en fyr... så er det jo håp i fremtiden også. Er så redd for at dette er min eneste sjanse, hvis det ikke blir noe mellom meg og han.. så blir jeg evig singel. What to do?! Har ikke noe stort nettverk, møtte han tilfeldigvis ute på byen en dag. Er ikke ute å drikke så ofte. Skal det være så komplisert å vanskelig?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Ikke gjør det mer komplisert enn det er nu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå