Gå til innhold

London, Berlin, Paris eller Milano

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av byene kunne du bodd/reist til? hvordan er folka, tryggheten, byen i seg selv? noen som har vært i en eller flere av disse byene og si hva som er posetivt og negativt ved byene? :)

Anonymous poster hash: d3c5b...c6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

London, uten tvil. Elsker den byen. Jeg er anglofil på min hals og jeg føler meg veldig hjemme i byen. Har vært det omtrent en gang i halvåret.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet

Vært i alle, anbefaler London (bodd her, fantastisk by), så Berlin, så Paris, så Milano.

Anonymous poster hash: 7f8b4...547
Skrevet

Vært i alle, anbefaler London (bodd her, fantastisk by), så Berlin, så Paris, så Milano.

Også vært i alle. Paris har en egen magi, mens London er topp for teaterturer. Milano er også en by med gode shoppingmuligheter og mye kultur. Berlin er den minst vakre av byene, men har mye historie og mange fine museer. Skulle jeg bodd i en av byene ville det nok blitt London pga språket.

Anonymous poster hash: b311a...126

Skrevet

Jeg synes menneskene i Milano var veldig sure og frekke. Søster og mor følte det samme. Vi pleier aldri legge merke til slikt, men i Milano var det sånn! rart. Ellers en fin by, men har ikke noe stort behov for å reise dit igjen.

Gjest Triangel
Skrevet

Paris eller Berlin for mitt vedkommende. Paris for atmosfæren - synes byen er magisk. Berlin for menneskene der.

London har jeg aldri likt og Milano har jeg aldri besøkt. For meg er London bare stress og masse folk i kø, har aldri sett sjarmen ved den byen.

Skrevet

Paris for min del.

London er egentlig litt kjedelig og kaldt.

Berlin er ok.

Milano er kjedelig.

Skrevet

Milano ville jeg hvertfall eliminert.

Skrevet

Paris, elsker Paris

London er en meget god annenplass

Berlin og Milano ville jeg ikke bodd i, ikke noe spes, har bare ikke noe spesiell følelse for plassene.

Anonymous poster hash: fd8cb...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...