AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har kjøpt falske øyevipper, men den remsa limer ikke mot øyelokket, eller der øyevippen skal være.må jeg ha en slags lim i tillegg?? Hvor får j ev kjøpt detAnonymous poster hash: 5abdb...969
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Hun forklarer ikke hvordan man tar ut?? Mtp limAnonymous poster hash: 5abdb...969
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Det viktige er et godt lim, her anbefaler jeg DUO, den gjennomsiktige versjonen. Mål opp vippene på dine egne vipper før du begynner, eventuelt klipp hvis de er for lange. Press forsiktig på tuben til det kommer litt lim ut, også påfører du dette i et jevnt lag på øyenvippe-remsen. Pass godt på at du har rikelig med lim på kantene. La dette tørke i 20 sek før du begynner å legge dem på dine egne vipper. Prøv å gå ´oven fra og ned´ når du legger dem på, og ikke ´rett fram´ for da har du en stor sjanse for å kollidere med dine egne vipper og risikere at limet setter seg fast på dem. Jeg pleier å plassere midten først, også tar jeg de to kantene etterpå. Her gjelder det å jobbe raskt, men kontrollert, slik at man gjør minst uig feil med plasseringen. Skulle det gå litt galt er det heller ingen krise, så lenge limet ikke har tørket helt går det fint å omplassere vippene litt på kantene. Til slutt pleier jeg å ta baksiden av en pinsett og presse vippereimen inn mot øye, for å forsikre meg at de sitter godt på og voila, you´re done! Anonymous poster hash: 15438...fa5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Ok...men hvordan får dem ut igjen??Anonymous poster hash: 5abdb...969
Aphrodite Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Ok...men hvordan får dem ut igjen??Anonymous poster hash: 5abdb...969 Du bare tar de forsiktig ut.
Trål3 Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 http://www.clasohlson.com/no/Superlim,/25-1544 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 http://www.clasohlson.com/no/Superlim,/25-1544 Dette er livsfarlig, absolutt IKKE noe som skal komme i nærheten av kroppen. Jeg skjønner du mener det på tull, men ta til betraktning at det til tider er et veldig ungt publikum som leser her. Anonymous poster hash: 15438...fa5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Er ikke det beste å dra til en hudpleiesalong å få festa på øyevipper der som holder mye lengre i stedet for sånne engangs billige øyevipper fra klesbutikker? Anonymous poster hash: a3559...8ef
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Er ikke det beste å dra til en hudpleiesalong å få festa på øyevipper der som holder mye lengre i stedet for sånne engangs billige øyevipper fra klesbutikker? Anonymous poster hash: a3559...8ef Det er stor forskjell på øyevippe-extentions (som jeg regner med er det du mener) og falske øyevipper. Noen ganger vil man bare ha lange vipper for en dag. Anonymous poster hash: 064d5...241 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Har ikke sett videoen, men alltid når jeg har kjøpt vipper (ganske billige ardellvipper) så har det fulgt med lim som var satt fast under plastikken der vippene sitter. Jeg ville anbefalt å kjøpe deg et nytt sett og sjekke at det følger med lim (pleier å stå på pakken også tror jeg). Ellers selger de vel det løst på Cubus, Vita og Kicks også regner jeg med. Når det kommer til å sette på vippene er mitt tips å sjekke om vippene ikke er for lange for øyet ditt, det gjør du bare vet å sette dem opp mot vippekanten (uten lim da ) ooooog hvis de ikke passer (kantene på vippene kommer utenfor) klipper du dem til. Litt om gangen og helt fra yttersiden der vippene er lengst. Ellers ville jeg anbefalt å sørge for at vippekantene er godt dekket med lim når du skal ta dem på fordi det er ofte her de kan "falle fra" om det ikke er nok med lim. Og lurt å bruke eyeliner for å dekke over "båndet" på øyenvippene når du er ferdig Anonymous poster hash: 81ee5...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå