Gå til innhold

Har du dummet deg helt ut på en date før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en del menn, og når jeg ser i ettertid så skjønner jeg godt hvorfor noen av de dumpet meg. Men samtidig så trenger det ikke bare være meg. Det er jo trøsten. Det var ting som jeg reagerte på med de også.

Foreks.: glemmer aldri en som jeg datet to ganger. På andre daten, så hadde jeg vondt i magen, og fortalte han at jeg tok noen tabeletter mot det. Og at jeg hadde veldig vondt i magen den dagen. Etter denne daten så skrev han til meg at kjemien ikke stemte. Jeg følte at jeg begynte automatisk å snakke om disse tabelettene fordi jeg var stresset og følte på magefølelsen av at noe ikke stemte.

Jeg begynte å prate om de, fordi han var så stille, og satt og gjespet hele tiden. Og i slike situasjoner sier jeg gjerne for mye om enkelte ting jeg kunne pent holdt kjeft om ;)

Noen som har hatt det lignende, eller opplevd sånne dumme dater?

Anonymous poster hash: 538e2...e94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei aldri dumme dater, men gidder ikke å vise interesse hvis noen avlyser eller jeg gir alt for å bli kjent men får bare korte svar tilbake.

Anonymous poster hash: 2d37a...69e
Skrevet

Jepp jeg føler den med magen var litt tabbe. Hehe blir flau når jeg tenker på tabben. Mem fyren satt jo bare å gjespet så han var ikke et tap

Anonymous poster hash: 538e2...e94

Skrevet

Ja, jeg føler at jeg på en date snakket om en del uinteressante ting fordi han ikke tok initiativ til temaer, og ikke virket så interessert i snakke om seg selv eller bli kjent med meg. Så i ettertid ser jeg at det ble en del tomprat fra min side. Angrer på at jeg ikke gikk hjem tidlig.

Anonymous poster hash: 7df09...0bb
Skrevet

Om jeg har dummet meg helt ut på en date før?

Vel, det ville jeg definitivt gjort :ninja::bond:

Enkelte gjør best i å holde seg hjemme :Nikke::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Snakket dritt om ei exvenninne av meg.
Trur du ikke hun og daten er i slekt?

fuck my life

Anonymous poster hash: eb0cd...27a
  • Liker 14
Skrevet

Sendte mld til "veninna mi" (som egentlig var daten) om at filmkvelden var dritkjedelig. Peip i mobilen hans sekundet etter. Den følelsen.

Anonymous poster hash: f1f29...017
  • Liker 29
Skrevet

Tja... Hvor skal vi begynne?

1. Fikk fullstendig lættis da en fyr jeg var ute med ble bedt om å vise leg for å få kjøpt øl. Ikke sånn, "oioi, så kult at de tror du er ung", heller den latteren man spruter ut i når noen -endelig- poengterer det du har tenkt lenge. Min tanke da jeg så han var "hjelpes, lurer på om han i det hele tatt har begynt på videregående".

2. Forklart inngående hvor teit jeg syns Star Trek er. Til en som er litt over middels interessert i Star Trek... (Jeg er fan av Star Wars)

3. Latt være å nevne at jeg er ekstremt allergisk mot enkelte grønnsaker. Og fått elveblestutslett fordi jeg "spiste rundt" for å ikke virke veldig kravstor og kresen. (Framsto muligens som litt over middels uintelligent der ja)

4. Snakket mer enn litt nedlatende om et av fotballagene jeg ikke liker fordi "spillerne er usympatiske" til en date som var i slekt med en av de spillerne...

The list goes on.

(Jeg er forresten gift, jeg bare likte temaet, så jeg svarte likevel)

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk latterkrampe da han fortalte om en nesten-ulykke han hadde vært i,og klarte ikke å stoppe,

Bare lo og lo til jeg måtte gispe etter pusten og tårene trillet,

og som ikke det var nok slapp jeg en kjempefis!!! :fise: midt under latteranfallet.trodde hele rumpehullet skullet revne!

Mens dette pågikk satt han der og stirret må meg med et tomt alvorlig blikk og lurte sikkert på om jeg var helt gal.

Det hører med til historien at han vill gå på ny date, men jeg var så flau at jeg orket ikke tanken :flau:

Anonymous poster hash: a1038...e73
  • Liker 18
Gjest sexysadie
Skrevet

Aldri, menn noen av mennene jeg har vært på date med har dummet seg ut. ;)

Skrevet

Fortell!

Anonymous poster hash: f3e69...91c

• Liker 1
Skrevet

sikkert det vanlige bullshitet dere damer kommer med.

Anonymous poster hash: 2d37a...69e

Skrevet

Om jeg har!

Men det var før jeg lærte å gi beng, mens jeg var redd for å gjøre feil og dumme meg ut.

• Liker 2
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Nei, det har aldri hendt.

:)

Gjest Tassen10
Skrevet

Aldri!

Men bikkja mi har gjort det.

En gang hoppa han ut og satt seg ned og dreit rett foran beina til daten da vi møttes for første gang fysisk(hadde kjørt bil ett par timer)

Annen gang skulle jeg møte ei jeg hadde truffet ett par ganger før, (men vi hadde bare truffet hverandre ute, med alkohol i bildet), så skulle vi ta en liten skogstur. Jeg, bikkja, henne, og sønnen hennes.

Og bikkja er glad i å grave i jorda, og han begynte å grave energisk bakken, mens sønnen hennes på fire år satt rett bak, og fikk all jorda i trynet.

Bikkja avslutta turen med å drite i hagen til foreldrene hennes :)

Har slutta å ta med bikkja på date nå...

Skrevet

Jeg har hatt en tendens til å overkompensere for dårlig selvtilitt med å skryte. F.eks si ting som "ja, haha men jeg er jo vandt med det (oppmerksomhet)" eller fortelle hvor sykt dyktig jeg er i jobben jeg gjør. Virker generelt litt høy på pæra, og egentlig er jeg kjempe usikker :P

- Jente

Anonymous poster hash: 2690e...1f3
  • Liker 2
Skrevet

Uff, har sagt mange dumme ting for å bli bedre kjent med en mann.. Ikke på date men på vors...

Fant ut at en mann elsket Seinfeld over hele jord, noe jeg også gjør, så var jeg såååå tøff i trynet at jeg proklamerte at jeg kunne navnet på hver eneste episode; han skulle bare fortelle litt om hva som skjedde i en episode så kunne jeg på sekundet si tittelen. Han var like tøff da... Så vi begynte å konkurrere. Jeg startet: "Hva heter den episoden der.....Jerry øøø... Nei George...." hjernen sa stopp og nektet å huske nooooen ting fra en serie med 9 sesonger.. Og alle på vorset satt så klart helt stille å stirret på meg. Loooord. Men da jeg sa at han kunne starte i stedet frøys han også. Haha så teite vi var.

Jeg er voksen og dette skjedde i november i fjor. Lenge leve kong alkohol :'D

• Liker 3
Skrevet

Aldri!

Men bikkja mi har gjort det.

En gang hoppa han ut og satt seg ned og dreit rett foran beina til daten da vi møttes for første gang fysisk(hadde kjørt bil ett par timer)

Annen gang skulle jeg møte ei jeg hadde truffet ett par ganger før, (men vi hadde bare truffet hverandre ute, med alkohol i bildet), så skulle vi ta en liten skogstur. Jeg, bikkja, henne, og sønnen hennes.

Og bikkja er glad i å grave i jorda, og han begynte å grave energisk bakken, mens sønnen hennes på fire år satt rett bak, og fikk all jorda i trynet.

Bikkja avslutta turen med å drite i hagen til foreldrene hennes :)

Har slutta å ta med bikkja på date nå...

Æææ hahahaha, herregud dør

Gjest mainbitch
Skrevet

jeg tulla med dysleksi, så viste det seg selvfølgelig at han hadde dysleksi. Ikke særlig gjennomtenkt av meg, upsi

Skrevet

Jeg kommer til å dumme meg skikkelig ut på kommende lørdag ihvertfall. Alle mulige parametere for at det skal gå i vasken er til stede. Aldri datet før, skarrer på ren, blir gåtur i en park og det er spådd dårlig vær, løyet om alderen, støggere i virkeligheten enn det jeg er på bildene osv. i det uendelige! Jeg får vel drite meg ut med glans :nigo:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...