AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Del Skrevet 21. januar 2015 Vel, når det gjelder både forbedring av karakterer og høyere studier. Hva er best? Er Folkeuniversitetet noe bra? mange av mine venner har heller valgt å forbedre karaterene sine foran å gå på FU. aner ikke hvorfor. Og er det noen som har erfaring med Sonans? Er det så bra som de skal ha det til, eller er det bare en videregående liksom? Anonymous poster hash: f2fdc...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Del Skrevet 21. januar 2015 Eller du kan ta opp fagene selv. Melde deg opp til eksamen og bare lese hjemme. Tror egentlig det er ganske samme hvor du velger å få undervisning fra. Akademiet har jo en garanti på at om du ikke får bedre karakter får du pengene tilbake, så det virker jo greit synes jeg! Anonymous poster hash: d44a4...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Del Skrevet 21. januar 2015 jeg har allerede prøvd og lese selv. tok en eksamen i vinter, og den karakteren ble dårligere enn den jeg hadde. dessuten får jeg mer motivasjon av å ha et sted å gå til, en fast plan. Men en annen ting jeg lurer på. Hvorfor er Akademiet billigere enn Sonans og Bjørknes? Anonymous poster hash: f2fdc...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvilke fag har du tatt alene? Hvilke skal du ha? Hva er snittet ditt fra før? Alder? Hvilket studie vil du inn på? Anonymous poster hash: d4ce3...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Del Skrevet 21. januar 2015 Sonans har også garanti på at du får pengene tilbake om du gjør det dårlig. Hva som er best av de kommer vel helt an på hvor flinke lærerne er på det aktuelle stedet, det er vanskelig å si noe generelt. Jeg er fornøyd med de fleste fagene på sonans i tromsø, men var likevel et par av lærerne som ikke hadde så gode evner til å formidle kunnskapen at det ikke var verdt pengene jeg betalte for de fagene det gjaldt. Anonymous poster hash: 23ed2...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Del Skrevet 21. januar 2015 Sonans har også garanti på at du får pengene tilbake om du gjør det dårlig. Hva som er best av de kommer vel helt an på hvor flinke lærerne er på det aktuelle stedet, det er vanskelig å si noe generelt. Jeg er fornøyd med de fleste fagene på sonans i tromsø, men var likevel et par av lærerne som ikke hadde så gode evner til å formidle kunnskapen at det ikke var verdt pengene jeg betalte for de fagene det gjaldt. Anonymous poster hash: 23ed2...e70 Nei, det er Akademiet. Anonymous poster hash: b2e25...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Del Skrevet 21. januar 2015 Gikk på akademiet og anbefaler det egentlig ikke. Lange dager og 3 timer i strekk med samme fag var ikke noe for meg. Fagdager hver dag. Store klasser, lite hjelp å få og MYE informasjon på engang. Der kunne man ikke være borte en gang nei + var flinke lærere! + får penger igjen om man stryker, men dette prøvde de lure seg unna med meg.. Anonymous poster hash: 44157...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvilke fag har du tatt alene? Hvilke skal du ha? Hva er snittet ditt fra før? Alder? Hvilket studie vil du inn på? Anonymous poster hash: d4ce3...1fe har gått helse og sosial så ville forbedre 3'ern fra programfag. har 4 i det to andre. så har jeg 2 på tverrfalgig eksamen vg2 pga prestasjonsangst.. vurderer å bytte ut prog.fagene med et annet vg2 fag innen helse, men da blir det mer lesing og dyrere. så det får vi se på. Jeg vurderer også 23/5, men da må jeg ta 3 eksamener pr semester, og det blir for hardt. dessuten vil jeg miste konkurransepoengene. regnet ut dette på karakterkalkulatoren, og jeg må ha bare 5 og 6 for å klare det, og i matte er det nermest umulig at jeg får 4 engang. jeg vil inn på psykologi, eller ta sosionom. jeg har en 6er på vitnemålet, i et programfag fra påbygg, i psykologi. jeg har 43.8 i snitt tror jeg..med konkurransepoeng. så det som er planen da, er at jeg tar ett fag og ser hvordan det går. Anonymous poster hash: f2fdc...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 21. januar 2015 #9 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har dårlige erfaringer med Akademiet. Hadde valgt Sonans dersom du trenger undervisning i fag du skal ta opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå