Gå til innhold

Noen som avtaler dates og opplever at motparten avlyser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd at man avtaler en date også blir h*n enten syk eller ikke viser så veldig at de har lyst men samtidig avtaler de og interessen synker og synker. Ganske irriterende.....

Kan godt skjønne de blir syk eller noe men det virker jo mer som at de trekker seg ut fordi ikke tørr eller noe. Det er litt dumt for da bruker jeg masse tid på ting jeg ellers kunne brukt på annet når jeg skal gjøre meg klar osv.

En avtale/date er vell en date og da mener jeg man skal opprettholde den.

Anonymous poster hash: 61d2f...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men har avlyst selv en gang. I god tid før daten da. Fikk litt dårlig magefølelse. Tydeligvis ikke uten grunn da han tok av helt etter avlysningen.

Skrevet

Ja men hvis man avlyser dagen man har avtalen syntes jeg det er litt dumt og teit gjord av dem.

Skrevet (endret)

Haha! Opplevd, ja. Og at daten ikke kommer i det hele tatt uten å si noe.

Men det vanligste er å bli 45 minutter sein, melde om det 5 minutter etter avtalt tid.

Noen ganger lurer jeg på om de nyter tanken på at jeg sitter og kaster bort livet mitt.

Endret av draug 75
Skrevet

Dersom vedkommende avlyser, er det opp til ham/henne å avtale ny date. Det å avlyse kort tid i forveien er dårlig stil, og da skal man beklage.

Ting skjer jo, og jeg ville nok likevel gitt en ny sjanse hvis jeg likte fyren, men hvis avlysning samme dag skjedde to ganger hadde jeg ikke giddet mer.

Anonymous poster hash: 7d272...583
Skrevet

Dersom vedkommende avlyser, er det opp til ham/henne å avtale ny date. Det å avlyse kort tid i forveien er dårlig stil, og da skal man beklage.

Ting skjer jo, og jeg ville nok likevel gitt en ny sjanse hvis jeg likte fyren, men hvis avlysning samme dag skjedde to ganger hadde jeg ikke giddet mer.

Anonymous poster hash: 7d272...583

Ja jeg mener også da skal man ta initiativ til en ny date eller avtale. Er det bare bortkastet tid hvis personen ikke viser at H*n vil da?. Sa ikke unnskyld eller noe ting, bare grusomt irriterende for jeg hadde gledet meg og satt av hele dagen og gått til frisøren og alt.... penger ut av vinduet... jaja...

Skrevet

Det er et vanlig fenomen at jenter kan "flake" dates. Det er sikkert noen gutter som også har tendeser til å gjøre det, men dette er ikke på noen måte uvanlig.

• Liker 1
Gjest Veritaserum
Skrevet

Jeg avlyste på grunn av mye tull og kaldeføtter. Men til gjengeld så er det jeg som har avtalt nye dater etter det. begynner å bli litt slitsomt. Føler jeg plager han

Skrevet

Det er et vanlig fenomen at jenter kan "flake" dates. Det er sikkert noen gutter som også har tendeser til å gjøre det, men dette er ikke på noen måte uvanlig.

utrolig latterlig at de sier de gjerne vil men feiger ut i siste sekund.... De kan ihvertfall ha motet til å si at de ikke vil isteden for å lyge hele tiden. Jeg hadde gledet meg og satt av tid til å være med h*n.

Jeg kunne brukt dagen min til noe helt annet, og får verken unnskyld eller ny date. frekt rett og slett.

Skrevet

Jeg avlyste på grunn av mye tull og kaldeføtter. Men til gjengeld så er det jeg som har avtalt nye dater etter det. begynner å bli litt slitsomt. Føler jeg plager han

Det blir jo ofte mye tull hvis man avlyser og får kalde føtter hele tiden;). Det jeg har merket er at det er lurt å treffes i virkeligheten og ikke snakke for lenge fordi det medfører usikkerhet og at man missforstår hverandre. Men forsatt litt lavt å avlyse dagen date skulle være på. Føler meg deg ts;)

Gjest Veritaserum
Skrevet

Det blir jo ofte mye tull hvis man avlyser og får kalde føtter hele tiden;). Det jeg har merket er at det er lurt å treffes i virkeligheten og ikke snakke for lenge fordi det medfører usikkerhet og at man missforstår hverandre. Men forsatt litt lavt å avlyse dagen date skulle være på. Føler meg deg ts;)

Det var kun den ene gangen, første "daten". Men har møtt han en del etter det :)

Beklaget og forklarte hva som skjedde, så inviterte jeg han med ut noen dager senere. Ble tre dater på en uke. :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men har avlyst selv en gang. I god tid før daten da. Fikk litt dårlig magefølelse. Tydeligvis ikke uten grunn da han tok av helt etter avlysningen.

Tok helt av? Hvordan da?:-O

Anonymous poster hash: 4c3a1...7c0

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har avlyst selv en gang pga akutt øyebetennelse og måtte på legevakten. Fyren trodde tydeligvis ikke på dette og svarte fornærmet. Da gadd jeg ikke avtale ny date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...