Pyntestøv Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #61 Del Skrevet 11. mai 2015 Ukes treningsplan: Tirsdag: Jogge hjem fra jobb, 40 min Torsdag: Jogge i skogen, 80- 90 minutter Fredag: Bakkeintervaller Lørdag: Morgentur med joggevogna, 40 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #62 Del Skrevet 12. juni 2015 JEG LØPER BIRKEBEINERLØPET I MORGA!! Driver med oppkarbing (!!) de siste to dagene fordi det er så utrolig mange motbakker de første 8 km at jeg ikke vil risikere å gå helt tom. Har spist 80-85 % karbohydrater hver dag. Med andre ord - jeg er oppblåst og har gått opp i vekt. En god del. Men, vet det renner av så fort jeg har løpt og spiser normalt igjen. Er spent på om jeg vil føle jeg har friske ben og har mye å gå på etter en slik oppladning. Fikk ikke trent så mye i forkant som jeg håpet grunnet utdrikningslag, sykdom og generelt livet som småbarnsforeldre, så mye av løpet vil nok også bestå av ren vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 12. juni 2015 #63 Del Skrevet 12. juni 2015 Gøy! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 14. juni 2015 #64 Del Skrevet 14. juni 2015 Gikk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #65 Del Skrevet 15. juni 2015 Gikk bra? Over all forvetning. Klarte merketiden. Nå i etterkant innser jeg at jeg kunne nok ha klart det på enda bedre tid for var kun sliten de siste 2 km og det var fordi da løp jeg med godt tempo. Var nok for redd for å slite meg ut for tidlig, så økte rett og slett tempoet for sent. Men, nå har jeg satt standard og neste gang skal jeg slå min egen tid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 15. juni 2015 #66 Del Skrevet 15. juni 2015 Utrolig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #67 Del Skrevet 15. juni 2015 Utrolig bra! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå