Gå til innhold

Forby grovbrød!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En pålitelig, dog uoffisiell, statistikk fra Interpul og med konklusjoner fra Pausedemokratene viser at over 85 % av dem som begikk kriminelle handlinger i 2003 faktisk foretrakk grovbrød til frokost.

Brødet er med andre ord grovt (!) overrepresentert på alle statistikker, og sammenhengen er åpenbar. Forby det, og mange prøblemer ville vært løst! Lovlig med loff bør være Dørums nye valgkampsak!

En kuriositet er forresten at over 90 % av de mennene som ble tatt av snøskred i fjor hadde drukket kaffe mindre enn 24 timer før skredet tok dem. Dette er også et tall som bør sette i gang tankeprosesser...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Har du hentet dette fra Sadistisk Sentralbyrå?

Ja, og med tolkningshjelp fra Satans Lirekasse for Utarming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Snadderloff fra BB-thor, muligens?  :sjarmor:

Den var ikke et alternativ. Mulig at en ny undersøkelse vil gi et annet resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snadderloff fra BB-thor, muligens?  :sjarmor:

.. og jeg som trodde jeg kunne nyte loff til frokost med god samvittighet...

Tror heller jeg går for grovbrød jeg ... uansett hva jeg risikerer .. snadderloff vil jeg hvertfall ikke ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Alltid koselig å være kilden til underholdning. Kanskje vi kan gå hånd i hånd her på Kg vi Trøffel. Jeg lager innlegg du lager parodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Alltid koselig å være kilden til underholdning. Kanskje vi kan gå hånd i hånd her på Kg vi Trøffel. Jeg lager innlegg du lager parodi.

Du er heldigvis/dessverre i den situasjon at dine innlegg stort sett fyller begge funksjonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har har jo akkurat blitt forlatt .. så du får stille deg i køen.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Du klarer nå fint å parodiere deg selv ganske så ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du klarer nå fint å parodiere deg selv ganske så ofte :)

HAH!!

Jeg sa det lenge før deg!

Skjerpings, professor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

HAH!!

Jeg sa det lenge før deg!

Skjerpings, professor!

Gratulerer. Første gang formoder jeg? Hvordan føltes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må komme tilbake til dette, det har ikke helt gått opp for meg ennå...

.. og jeg som trodde du var her allerede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Ja, og 78 % av premenstruelle kvinner ble veldig hissig. Stemmenivået ble kraftig hevet.

52% av de hadde tanker om lyster til å slå, enten i vegger eller samboer.

Kun 4% av de hadde noen gang vert på epleslang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pålitelig, dog uoffisiell, statistikk fra Interpul og med konklusjoner fra Pausedemokratene viser at over 85 % av dem som begikk kriminelle handlinger i 2003 faktisk foretrakk grovbrød til frokost.

Brødet er med andre ord grovt (!) overrepresentert på alle statistikker, og sammenhengen er åpenbar. Forby det, og mange prøblemer ville vært løst! Lovlig med loff bør være Dørums nye valgkampsak!

En kuriositet er forresten at over 90 % av de mennene som ble tatt av snøskred i fjor hadde drukket kaffe mindre enn 24 timer før skredet tok dem. Dette er også et tall som bør sette i gang tankeprosesser...

Jeg synes det har vært forbausende få seriøse svar på dette meget velfunderte innlegget.

Som alltid syns jeg Trøffelhelten setter fingeren på noe helt essensielt, dette er virkelig noe ansvarlige mennesker burde ta tak i og gjøre noe med. Det kan jo ikke fortsette på denne måten?!

Jeg vil også gjerne legge til at det er bevist at 100% av alle ikkerøykere dør. Dette er også noe man bør legge seg på minnet etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det har vært forbausende få seriøse svar på dette meget velfunderte innlegget.

Som alltid syns jeg Trøffelhelten setter fingeren på noe helt essensielt, dette er virkelig noe ansvarlige mennesker burde ta tak i og gjøre noe med. Det kan jo ikke fortsette på denne måten?!

Jeg vil også gjerne legge til at det er bevist at 100% av alle ikkerøykere dør. Dette er også noe man bør legge seg på minnet etter min mening.

Endelig et godt og seriøst innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...