Sandman Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Sitat: "Jeg får ofte en digresjon, men etter at Sandman reiste kan jeg endelig få se en diger ereksjon..." ...er det i mangel av noe digert å tukle med(les: mitt fravær), som gjør at det stokker seg totalt for deg i signaturene? Fritt etter Trøffelhelt-signatur: Jeg er her allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 Sandman; vi har sagt det før: Det er ikke sant at gjennomsnittet er 7 centimeter!! Derfor er det heller ikke sant at du ligger 2 centimeter over gjennomsnittet i helt utstrukket tilstand. Fritt etter min signatur: Jeg kommer allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2004 En diger ereksjon: Når jeg var i Brasil, så var det ei brassejente som hadde lært av en nordmann, at det som tilsvarer "come està" eller "how are you", på norsk heter bolle mus...konversasjonen med henne gikk ganske lett, etter de første innledende høflighetsfraser...jeg så ingen grunn til å korrigere denne lille språkforvikling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Det heter "da jeg var i Brasil..." Ikke rart det blir språkforviklinger, ditt intetkjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2004 Det heter "da jeg var i Brasil..." Ikke rart det blir språkforviklinger, ditt intetkjønn! ...din fordrøvlede sorpegraul...du vet da vel for faen ingenting om hvor mange ganger jeg har vært i Brasil...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Del Skrevet 5. august 2004 ...din fordrøvlede sorpegraul... *Nysgjerrig* Er du egentlig fra Varhaug? Der er jo Sorpegraul en slags hedersbetegnelse, helt på linje med Skalleknarp her jeg kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 25. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 25. august 2004 Minder fruen om at dette er en hyssing De i Deres fravær ennu ikke har kommentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. august 2004 #8 Del Skrevet 25. august 2004 What? Har fått ny signis jeg Sændis.... Har ikke tenkt deg å få en ny en du også???? Ikke helt fornøyd liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. august 2004 #9 Del Skrevet 25. august 2004 Les forresten tråd på sex om ting i buksene mine 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 25. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 25. august 2004 Les forresten tråd på sex om ting i buksene mine 8) Jeg reserverer meg mot alle former for dyresex etter en traumatisk opplevelse med skarpe katteklør i min pule ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #11 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg reserverer meg mot alle former for dyresex etter en traumatisk opplevelse med skarpe katteklør i min pule ungdom. ...du mener vel din puse ungdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2004 #12 Del Skrevet 25. august 2004 ...du mener vel din puse ungdom? Puse-ungdommen er Glammy sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #13 Del Skrevet 25. august 2004 Puse-ungdommen er Glammy sin... Næhsj, kombinasjonen av puseungdom og en Rottweiler i buksene blir for sterk selv for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2004 #14 Del Skrevet 25. august 2004 Næhsj, kombinasjonen av puseungdom og en Rottweiler i buksene blir for sterk selv for henne! Ikke undervurder blondiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. august 2004 #15 Del Skrevet 25. august 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #16 Del Skrevet 25. august 2004 Ikke undervurder blondiner! Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. august 2004 #17 Del Skrevet 25. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2004 #18 Del Skrevet 25. august 2004 Er det mulig? *dasker Trøffelen litt rundt ørene* :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #19 Del Skrevet 25. august 2004 *dasker Trøffelen litt rundt ørene* :-x *knuser tigerens neseben ømt og kjærlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2004 #20 Del Skrevet 25. august 2004 *setter rolig kneet mellom blå bein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå