Gjest Sny Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Etter jeg satte inn p-staven i juli så har jeg vært veldig plaget med underjordiske kviser. Begynte på basiron etter legens anbefaling for over en måned siden. Føler ikke huden blir noe særlig tørr i og med at jeg renser og bruker fuktighetskrem ellers, men jeg føler ikke problemet mitt er blitt noe mindre. Er det meningen at det skal gå to-tre måneder før problemet faktisk er borte, eller er basiron rett og slett bare udugelig?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Udugelig. Anonymous poster hash: 9af66...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Ingen erfaring med basiron, men jeg har brukt fuktighetskremen fra basiderm, sammen med rensepakken fra Clinique Det er en fantastisk kombinasjon mot uren hud. http://www.clinique.com.au/cms/product/3_step_grid.tmpl Pass bare på å kjøpe den for tørr hud Så bruker jeg step 1 og step 2 av de, og avslutter med denne: http://www.apotek1.no/produkter/basiderm-oil-control-fuktighetskrem-118ml-894009p Eneste som har funket for meg. Anonymous poster hash: 608fd...2c0
Sandie Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Basiron funket for meg,men gjorde huden veldig tørr.Den er grei til punktbehandling av kviser men jeg kunne ikke bruke den over større områder. Clean Start produktene fra Dermalogica er bra: http://www.vitusapotek.no/Sok1/?query=clean+start
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Det eneste den gjorde var å gjøre huden min verre. Anbefales ikke. Anonymous poster hash: f1213...3ac
peppermyntete Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Husk at produktet er så sterkt at det kan bleke både hår og tekstiler! Skjønner ikke da at noen tør å bruke det på huden!
Gjest crazycatlady Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Prøvde det i min spede ungdom, snakk om elendig produkt! Tørket ut huden min og flasset som bare det. Som peppermyntete over meg skriver, den kan bleke både hår og tekstiler! Kunne jo like gjerne snurt huden med hårbleking. Produktene fra md formulations er gode, men dessverre tatt av det europeiske markedet. :/ Vet ikke helt hvor det kan bestilles nå. Dermalogica har også gode produkter. Veldig glad i fuktighetskremen deres active moist. Gir masse fuktighet og inneholder ikke olje som kan tilstoppe porene. Murad er også bra. Bare prøvd en rens derfra til nå da, men planer om å prøve flere produkter derfra. Og i motsetning til clinique og annet søppel er disse produktene dyrevennlige.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Det funker for meg når jeg av og til får kviser. Smører det i hele panna og kan pelle av kvisene dagen etter. Smører så med fuktighetskrem før å få vekk tørrheten. Vet ikke helt om det er rette produktet for underjordiske kviser da.... Anonymous poster hash: 56b91...be4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Jeg synes det fungerer bra på kviser som har kommet opp på hudoverflaten, men til underjordiske kviser har jeg enda ikke funnet et godt produkt Folk som klager på at de har fått tørr hud etter basiron har nok ikke brukt det riktig - først et tynt lag på huden, la det virke i 15-20 minutter, for så å påføre et rikelig lag med fuktighetskrem over Anonymous poster hash: f0a19...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå