Gå til innhold

Knekt hodestøtte Britax Multi-tech

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges fant jeg ut at den ene siden på hodestøtten på bilstolen var knekt. Type helt av. :overrasket: Jeg kan ikke annet enn å tenke at dette skjedde i sommer da vi sendte setet med fly, og at bruddet har blitt ''løsere og løsere'' jo mer barnet har klatret inn i bilen. Hun bruker ofte den siden på nakkestøtten til å dra seg opp og inn i bilen, om det gir noen mening.

Betyr dette at vi må kjøpe nytt sete, eller er det noen mulighet for å fikse dette? Jenta er 3,5 år, og jeg hadde håpet å ha henne bakovervendt til 4 år, men det er ikke aktuelt å kjøpe noe nytt bakovervendt i så tilfelle.

Anonymous poster hash: bc896...466
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er bare isopor som er løsnet, så er det mulig å sette inn ny. Ta av trekket så ser du om det er det.

Anonymous poster hash: c26ca...a10
Skrevet

Om isoporen er knekt, så er det lett å bytte.

Koster ikke mer en ett par hundre kr, tror jeg.

Anonymous poster hash: 3cedd...205
Skrevet

Du må i alle fall fikse dette snarest!

Anonymous poster hash: b1857...78d

Skrevet

I dag morges fant jeg ut at den ene siden på hodestøtten på bilstolen var knekt. Type helt av. :overrasket: Jeg kan ikke annet enn å tenke at dette skjedde i sommer da vi sendte setet med fly, og at bruddet har blitt ''løsere og løsere'' jo mer barnet har klatret inn i bilen. Hun bruker ofte den siden på nakkestøtten til å dra seg opp og inn i bilen, om det gir noen mening.

Betyr dette at vi må kjøpe nytt sete, eller er det noen mulighet for å fikse dette? Jenta er 3,5 år, og jeg hadde håpet å ha henne bakovervendt til 4 år, men det er ikke aktuelt å kjøpe noe nytt bakovervendt i så tilfelle.

Anonymous poster hash: bc896...466

NEI! Det er bare isoporen som er knekt, dette er veldig "vanlig" at kan skje på de fleste seter. Stikk innom mekonomen, torshov, barnas hus etc, så fikser de ny isopor og setter på. Koster et par hundre.

Anonymous poster hash: cfb67...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...