AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jeg hadde siste mensdag den 7-8 januar, har vært veldig aktiv i senga hele denne perioden. Sist mens var litt anderledes enn vanlig. Den varte ca 3 dager med lite blødning, og 2 dager med masse blødning, så var det helt stopp omtrent. for to dager siden hadde jeg sex og gikk på do etterpå, merket litt rosa på papiret da men tenkte det sikkert bare var en rift etter litt hard omgang. Igår hadde jeg ingenting rosa. Men nå var jeg på do istad og da hadde jeg masse utflod som var rosa?! det virker ikke som det er en rift som er greia her, jeg har hatt det før og da blødde jeg friskt blod, her er det bare en hau med rosa utflod ( dere begynner sikkert å bli vandt til detaljer på dette forumet) Er det en mulighet for at dette kan være festeblødning? herregud jeg blir gaaal av å vente å se hver måned hva som skjer!! Er sansynligheten størst for at det er en rift? Når kan jeg gå på symptomjakt hvis det er festeblødning? Anonymous poster hash: a42be...397
Nysgjerriga Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Kan jo være festeblødning, vanskelig å si.. Men jeg trodde det var det sist, fikk det samme som du beskriver, men da var det tanta som plutselig kom uregelmessig
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Kan jo være festeblødning, vanskelig å si.. Men jeg trodde det var det sist, fikk det samme som du beskriver, men da var det tanta som plutselig kom uregelmessig Jeg har gått på samme smellen jeg også, så viste det seg å være mensen. Jeg har hatt veldig merkelig og uregelmessig mens disse to siste gangene. Første gang kom den en uke for tidlig og måneden etter var blødningen rar som beskrevet i første innlegg. Og nå er det vell litt over en uke tilmesen skal komme. Får nesten bare vente å se hva som skjer. Jeg merker ingen symptomer på noe, har vært veldig trøtt i det siste men det kan jo være mye annet. Jeg venter og tar en test på ikm hvis dette utfloden stopper opp :-) Noen som har opplevd dette og vært gravide? Merker en del boblinger i magen også men prøver å bortforklare det så det kkke bare blir skuffelse når tanta kommer.Anonymous poster hash: a42be...397
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Kan jo være festeblødning, vanskelig å si.. Men jeg trodde det var det sist, fikk det samme som du beskriver, men da var det tanta som plutselig kom uregelmessig Jeg har gått på samme smellen jeg også, så viste det seg å være mensen. Jeg har hatt veldig merkelig og uregelmessig mens disse to siste gangene. Første gang kom den en uke for tidlig og måneden etter var blødningen rar som beskrevet i første innlegg. Og nå er det vell litt over en uke tilmesen skal komme. Får nesten bare vente å se hva som skjer. Jeg merker ingen symptomer på noe, har vært veldig trøtt i det siste men det kan jo være mye annet. Jeg venter og tar en test på ikm hvis dette utfloden stopper opp :-) Noen som har opplevd dette og vært gravide? Merker en del boblinger i magen også men prøver å bortforklare det så det kkke bare blir skuffelse når tanta kommer.Anonymous poster hash: a42be...397
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Hei! Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde tydelige tegn på eggløsning, og vi hadde sex hver dag i en uke. 5 dager etter eggløsning, fikk jeg rosa utflod, men det kom også litt tydelig størknet blod. Så var det brunlig utflod, og dette varte nærmere en uke. Har ganske regelmessig mens, så jeg tror ikke det var det. Tok test i dag som var negativ. Men forrige gang jeg var gravid, tok jeg negativ test første gang, så jeg har ikke gitt opp håpet. Er nå 1 dag på overtid. Anonymous poster hash: c27ef...e08
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Hei! Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde tydelige tegn på eggløsning, og vi hadde sex hver dag i en uke. 5 dager etter eggløsning, fikk jeg rosa utflod, men det kom også litt tydelig størknet blod. Så var det brunlig utflod, og dette varte nærmere en uke. Har ganske regelmessig mens, så jeg tror ikke det var det. Tok test i dag som var negativ. Men forrige gang jeg var gravid, tok jeg negativ test første gang, så jeg har ikke gitt opp håpet. Er nå 1 dag på overtid.Anonymous poster hash: c27ef...e08 Mitt har nå gått over til sånn gusjen brunrosa utflod. Jeg forbereder meg på tanta men krysser fingre da.. Anonymous poster hash: a42be...397
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Hei! Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde tydelige tegn på eggløsning, og vi hadde sex hver dag i en uke. 5 dager etter eggløsning, fikk jeg rosa utflod, men det kom også litt tydelig størknet blod. Så var det brunlig utflod, og dette varte nærmere en uke. Har ganske regelmessig mens, så jeg tror ikke det var det. Tok test i dag som var negativ. Men forrige gang jeg var gravid, tok jeg negativ test første gang, så jeg har ikke gitt opp håpet. Er nå 1 dag på overtid.Anonymous poster hash: c27ef...e08 Mitt har nå gått over til sånn gusjen brunrosa utflod. Jeg forbereder meg på tanta men krysser fingre da.. Anonymous poster hash: a42be...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå