Alvea Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jeg er møkkalei av alle de stygge bhene mine og har tenkt å oppdatere med noen nye. Har to stygge rosae og en vond leopardbh så det sier seg selv at jeg behøver det. De sorte og hvite bhene jeg hadde har blitt ødelagte og havnet i søpla. Hvilke bher kan anbefales? Hvilke gir fine bryst? Liker best push-up modellene egentlig, men aner ikke hvor jeg skal handle. Fått nok av cubus ogg hm. Har vært å sett på change, men fant ingen jeg likte der egentlig..
Høhø Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Hvis du får hjelp til å finne størrelse på Change, så ville jeg gjerne ha kjøpte noen klassiske BHer der (svart, hvit og hudfarget), og så evt. kjøpt noen freshere BHer andre steder når du vet størrelsen din. Selv synes jeg push-up er best
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Ella M merket på Lindex Anonymous poster hash: 1a1ee...f4f
SjiraffenLaffen Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Hvilke bh som gir fine bryst avhenger helt av brystene. Hos meg så er desidert balconette bh det peneste, mens jeg har venninner som ikke kan bruke de, da ser brystene helt rare ut. Du må nesten sette av gid tid og ta en runde rundt å prøve, både forskjellige modeller, merker og str. Spør gjerne om hjelp slik at du er helt sikker på at du har riktig str. Veldig veldig mange av de norske kvinnene går rundt med helt feil str. uten at de er helt klar over det selv. De fleste av oss må en del nr ned i omkretsen og opp i cupen. Sier ikke at det gjelder deg, men kan godt hende siden du ikke helt har funnet noen som sitter som de skal 1
mijaa Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Anbefaler å bli målt hos Change, eventuelt se noen youtube-videoer og finne ut av det selv, for å finne riktig størrelse først. Jeg gikk fra 85D til 75/80G/H, haha. Når du har funnet ut av det, må du nesten bare ta deg en runde og prøve masse forskjellig! Om du ender opp med over D-cup er dessverre utvalget temmelig begrensa, men om man leter skal det være mulig å finne noe litt mer spenstig enn svart/hvit/beige
SjiraffenLaffen Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Anbefaler å bli målt hos Change, eventuelt se noen youtube-videoer og finne ut av det selv, for å finne riktig størrelse først. Jeg gikk fra 85D til 75/80G/H, haha. Når du har funnet ut av det, må du nesten bare ta deg en runde og prøve masse forskjellig! Om du ender opp med over D-cup er dessverre utvalget temmelig begrensa, men om man leter skal det være mulig å finne noe litt mer spenstig enn svart/hvit/beige Lindex har begynt å få ganske godt utvalg i E og F nå. Spørs jo litt hva man er ute etter da, og smak og sånn. Men de har i hvertfall flere forskjellige modeller nå men over F igjen begrenser utvalget seg drastisk, er selv en 60/65 H (trodde for mange år siden at jeg var en 85 d/e ) og har nesten gitt opp å handle i Norge
mijaa Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Lindex har begynt å få ganske godt utvalg i E og F nå. Spørs jo litt hva man er ute etter da, og smak og sånn. Men de har i hvertfall flere forskjellige modeller nå men over F igjen begrenser utvalget seg drastisk, er selv en 60/65 H (trodde for mange år siden at jeg var en 85 d/e ) og har nesten gitt opp å handle i Norge De har vel fortsatt bare "Diva"-modellen i E/F-cup? Men det er jo bedre enn ingenting! Over F er nesten umulig, ja! Av en eller annen grunn er jeg ofte i undertøysavdelingen til H&M, og jeg blir nesten grønn av misunnelse over alle de fine og søte BH-ene de kan velge mellom der! Selv om jeg har G/H-cup vil jeg jo ha blomster, prikker, blonder osv jeg også.. Også så billige de er! Greit at Change-Bher er av bedre kvalitet, men det hadde ikke gjort meg noe å ha en BH i litt dårligere kvalitet og betale 1/5 av prisen.
SjiraffenLaffen Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 De har vel fortsatt bare "Diva"-modellen i E/F-cup? Men det er jo bedre enn ingenting! Over F er nesten umulig, ja! Av en eller annen grunn er jeg ofte i undertøysavdelingen til H&M, og jeg blir nesten grønn av misunnelse over alle de fine og søte BH-ene de kan velge mellom der! Selv om jeg har G/H-cup vil jeg jo ha blomster, prikker, blonder osv jeg også.. Også så billige de er! Greit at Change-Bher er av bedre kvalitet, men det hadde ikke gjort meg noe å ha en BH i litt dårligere kvalitet og betale 1/5 av prisen. Jo, de har flere forskjellige, ikke bare Diva, tror det er rundt 5-6 forskjellige modeller de faktisk har nå. men det hjelper jo ikke akkurat oss Har handlet litt his Figgleaves og Bravissimo, men det blir jo fort litt dyrt med toll og sånn da, men da er det i hvertfall litt mer spennendes vurderer å spare opp litt penger og dra på undertøysshopping i London eller noe.
mijaa Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Jo, de har flere forskjellige, ikke bare Diva, tror det er rundt 5-6 forskjellige modeller de faktisk har nå. men det hjelper jo ikke akkurat oss Har handlet litt his Figgleaves og Bravissimo, men det blir jo fort litt dyrt med toll og sånn da, men da er det i hvertfall litt mer spennendes vurderer å spare opp litt penger og dra på undertøysshopping i London eller noe. Tør ikke kjøpe BHer på nett jeg.. Må prøve de og se hvordan puppene blir seende ut under klær og sånn før jeg kjøper. Men ikke dumt med en for eksempel weekendtur, hvor undertøysshopping står på planen en dag. Skal lufte ideen for kjæresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå