AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har på det ene øyet mistet så mange øyevipper, de er så korte at det ser dumt ut. Er et mellomrom mellom de lange vippene hva kan jeg gjøre? Hørt casterolje/lakserolje skal være bra for vippene, hvor får jeg kjøpt det? Men hvorfor har jeg mistet så mange vipper? Hva kan jeg gjøre for at det ikke skjer igjen?Anonymous poster hash: e2a54...3a7
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Bruker du vannfast maskara? Vannfast maskara og fjerningen av den sliter på vippene. Lakserolje tar ca 6 mnd før du ser resultater. Mulig du kan bruke et av disse vippeserumene istedet, de skal virke fortere. Ta B-vitaminer. B-vitaminer gjør at næringsopptaket ditt optimeres og hår, vipper og bryn vil ha fordel av det.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Bruker du vannfast maskara? Vannfast maskara og fjerningen av den sliter på vippene. Lakserolje tar ca 6 mnd før du ser resultater. Mulig du kan bruke et av disse vippeserumene istedet, de skal virke fortere. Ta B-vitaminer. B-vitaminer gjør at næringsopptaket ditt optimeres og hår, vipper og bryn vil ha fordel av det. Takk for svar. Nei, bruker ikke vannfast maskara, men bruker loreal om det har noe å si? Anonymous poster hash: e2a54...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå