Gå til innhold

Kuttet han helt ut - angrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig god kontakt med en fyr for ikke så lenge siden, vi oppførte oss som kjærester med gjorde det aldri offisielt. Helt ute av det blå fortalte han meg at han ikke hadde følelser for meg, men ville at vi skulle fortsette å være venner. Vi prøvde det, men funket ikke så bra for meg da jeg fortsatt har utrolig mange følelser for han!

Så i går tror jeg at jeg gjorde det som var best for meg; slette alt! Bilder, meldinger, nummere hans etc. Og fjerne han fra alle sosiale medier.

Føler at dette var det som var rett å gjøre da jeg vet at det ikke er en sjanse der, men samtidig så angrer jeg kjempe mye på at jeg gjorde det!!

Anonymous poster hash: 570df...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært flink og gjort noe bra for deg selv synes jeg :) Noe svært mange ikke klarer.

Det er helt normalt å lure på om man har gjort det rette,men dette vil gå over etterhvert.Og innerst inne føles det godt også,ikke sant?

Anonymous poster hash: 68b8a...e8c
Skrevet

Og innerst inne føles det godt også,ikke sant?

Om en stund kommer det nok til å føles bedre ut, men akkurat nå? Så har jeg fortsatt ikke forlatt sengen min enda..

Skrevet

Dette kunne faktisk jeg ha skrevet for en stund siden, jeg opplevde akkurat det samme! Du gjorde noe bra for deg selv når du slettet alt, da slipper du å pine deg selv ved å sitte å lese /se igjennom alt. Selv om det er vondt nå, så lover jeg at det blir bedre - og du finner en som er bedre og. Det skjedde meg :)

Skrevet

Tror du har gjort noe veldig lurt.

Jeg var i samme situasjon for 1 år siden. Men jeg ble da venner med han, og vi er venner den dag i dag. Men jeg har fortsatt følelser, han har ikke følelser. Det blir aldri oss, selv om jeg håper og har hatt håpet det siste året. Nå må jeg trekke meg unna, ikke møte han for ofte. Så jeg kan prøve å gå videre. Jeg vil jo ha en kjæreste, og det er jo ikke lett da man er forelsket i kompisen.

Anonymous poster hash: 807bd...331
Skrevet

Dette kunne faktisk jeg ha skrevet for en stund siden, jeg opplevde akkurat det samme! Du gjorde noe bra for deg selv når du slettet alt, da slipper du å pine deg selv ved å sitte å lese /se igjennom alt. Selv om det er vondt nå, så lover jeg at det blir bedre - og du finner en som er bedre og. Det skjedde meg :)

Godt å høre!:) det rare et at jeg har vært i forhold før, men aldri blitt så knust som dette.. Ikke en tåre kom da jeg fant ut at ex'en var utro, så ja..

Skrevet

Om en stund kommer det nok til å føles bedre ut, men akkurat nå? Så har jeg fortsatt ikke forlatt sengen min enda..

Forstår det er tungt,og det er en sorg knyttet til dette.Du håpet på noe mer men det gikk ikke slik.

Det vil nok føles sårt en stund,men ut i fra det du forteller tror jeg du har gjort det rette for deg. Du tok konsekvensene av det han sa,og følte at vennskapet ble for vanskelig for deg. Det er mye bedre enn å seigpine seg selv, kanskje gjennom flere år - i håp om at det skal bli noe mer...og så ender det bare opp med at man har ventet forgjeves,og kanskje må se at han finner en annen dame.

Nå har du satt deg selv fri,og kan gå videre med livet :)

Skrevet

Du har helt klart gjort det smarteste!

Og dette går over, og mye raskere enn om du skal hale det hele ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...