Gjest Foxx Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Hei, Har nå gått uten rettetang i 2 mnd, håret mitt ser helt forferdelig ut! Grunnen til det er at min kjære Babyliss gikk i stykker, så har jeg prøvd 2 forskjellige andre rettejern men ingen får det tykke håret mitt til å bli rett.. Derfor lurte jeg på om noen av dere har tips til hvor jeg kan finne min gamle glattetang på nettet? Har letet flere steder... Heter Babyliss Ipro 230 og ser slik ut; Hadde blitt veldig takknemlig om noen fant den.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Fant det på første søk på google.... Anonymous poster hash: bd54f...8fb
Gjest Foxx Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Fant det på første søk på google.... Anonymous poster hash: bd54f...8fb Ja men det er tomt over alt..
Millimani Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Rettetang kan jo slite veldig på håret, så du har ikke vondt av å gå uten ei stund... Ellers er det jo bare å kjøpe en av et annet merke
loppekasse Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med GHD-rettetangen min som jeg har hatt noen år nå. Har du prøvd den?
Gjest Foxx Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med GHD-rettetangen min som jeg har hatt noen år nå. Har du prøvd den? Nei den har jeg ikke prøvd, men har vurdert det Tingen er at håret mitt er syykt tykkt, så derfor har den over her vært perfekt siden den er ganske brei og kraftig å tar mye hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå