Gå til innhold

30 jukk...?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

En "kamerat" eller bekjent da, møtte meg på rutebilen for en tid siden, og jeg undres enda på om dette er helt normalt... han fortalte meg at han endelig hadde istet jomfrudommen sin da, og han gjentok at han var så stolt at han greide å plassere 30 jukk i henne :o

Okai.. er dette mye? (teller ikke jukk når jeg har sex...) og er det normalt å telle for så å fortelle det til andre? :roll:

Vi lever i en gal verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:ler: Har aldri hørt noen har fortalt noe lignende i hvert fall. Og tretti jukk? ut og inn tretti ganger - ca.. under ett minutt det. Mye å være stolt av igrunnen.... hmmm..

Ja, ja , men han var vel så utrolig stolt av at han endelig hadde fått seg litt da. Spørs om dama var like fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hihi ja hvem vet? Jeg syns hele historien bare var helt syk jeg, for jeg kjenner han ikke så godt og hvem vil egentlig vite slikt? Vel nå gjør dere det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når jeg har sex, teller ikke jeg antall jukk samboeren min tar. jeg har da andre ting og konsentrere meg om, enn akkurat det.

men holder man på lenge så kan det vell være over 30jukk, ikke vet jeg!! :hoho:

Det spørs vell hvor lenge han holdt på da..

vet ikke hvpr mange jukk som blir tatt i minuttet jeg.

men det er vell noen, og da blir det jo ganske mange i timen...

Det er litt rart, da syntes jeg..

Man forteller vell ikke slikt?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg vet. Dessuten er han av typen pinglearmer, ølvom og hvit helsetrøye, og det gjør ikke mine bilder i hodet bedre ;D

Skal vedde på at han hadde 27 pauser mellom dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han sa at han klarte 30 jukk...halver det!det var trossalt en mann som sa det :wink:

uanz så fatter jeg ikke hvorfor han skryter om det..det er jo ikke akkuratt så mye det da!jeg hadde blitt kjempeskuffet!

jeg hadde nåvartfall trodd at et mannfolk skulle klare 10 min. minst!

kan tenke meg at han var så kåt på dama og klarte så vidt og putte den i henne før det gikk for ham :ler:

tror han røpte seg litt der ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. tror dere ikke tenker på at om dette var første gangen han hadde sex.. så var nok kåtheten på topp.. og følelsen av noe annet enn høyrehånda gjorde nok ikke utholdenheten bedre. :ler:

Har da ikke tall på antall jukk jeg klarte første gangen jeg hadde sex.. var ikke det som var interessant akkurat da det skjedde :tunge1: Men poenget var heller at jeg ikke var Mr. Utholdende den gangen..

så at han ikke holdt så lenge synes jeg ikke var så rart. Men at han teller antall jukk og forteller om det til halvbekjente.. DET kan nok gi nok poeng til å sikre plassen som ukas skrulling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jeg teller alltid jukk

trodde da det var normalt

men vennene mine kaller meg bare jokke

jeg pleier å ha ca 956 pr cm3 pr time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg teller alltid jukk

trodde da det var normalt

men vennene mine kaller meg bare jokke

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er så sykt patetisk med gutter som driver og forteller om antall jukk de har klart å plante i partneren sin.

Hvem faen har interesse av å vite sånt.

De fleste guttene jeg kjenner driver ikke og forteller noe om liggene sine eller hvem de har ligget med, ikke til kameratene sine engang. Synes det er bra, jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Teller ikke antall jokk selv (men det blir vel noen hundre :sjarmor: )

Vet derimot en jeg kjenner som var så kåt den første gangen sin at det gikk for ham FØR han i det hele tatt fikk den inn. :ler: ....jenta sa bare "Jeg tror vi prøver en annen gang jeg" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehe.. artig.. må jo være nice å være så kåt at man kommer før man i det hele tatt får kommet inn. lol ! Dog ikke hele tiden da hadde nok damen min blit meget skuffet :P lol :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...