Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor kjøper dere treningstøy?

Link til nettbutikker/ klær dere er fornøyd med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste jeg har av treningstøy er fra Kari Traa og Nike. Veldig fornøyd.:) Det varierer litt hvor jeg kjøper det, det kommer an på hvem som har best pris. Men det går mye i nettbutikker som getinspired, Karitraa, blush (de har Kari Traa), zalando, gsport og xxl.

Anonymous poster hash: c1963...f5b

Skrevet

Av nettbutikker så liker jeg å handle fra x-life og zalando. Ellers så kjøper jeg i butikk, da helst Gsport.

Har mest treningstøy fra Ronnish (elsker anti-shake tightsene :) ), Nike, Kari Traa og Adidas. Joggesko sverger jeg til Asics gel Kayano, siden jeg vet akkurat størrelsen min så benytter jeg meg ofte av tilbud på nett, særlig XXL har gode tilbud på fjorårets modeller.

Skrevet

Handler mye på xxl. Ellers er jeg fornøyd med både Sportamore, x-life og Get inspired på nett. Men understreker at jeg stort sett vet hva jeg vil ha og har kontroll på str o.l. før jeg bestiller til beste pris på nett.

Elsker tightsene fra 2xu, og rønnish er også ok (antishake). Nike er favoritt på overdeler. Og pushup treningsbh fra Stay in place, fantastisk for oss med litt små bryster! Dog litt vonde å få på og av...

Har også noe asics til vinterløping (vintertights og jakke). Det er rimelig og faktisk overraskende bra.

Er det noe treningstøy som har skuffet meg så er det Kari Traa. Ullundertøyet o.l. er supert, men treningstøyet syns jeg er elendig, spesielt med tanke på prisen. Har mye billigere treningstøy som er mye bedre, gjelder både passform og kvalitet.

Skrevet

Min all-time favoritt er anti-shake-tightsen med ekstra høyt liv fra Röhnisch, men de er jo ganske dyre.. Har også en treningstights fra Cubus som jeg synes er helt okay. På overkroppen bruker jeg svarte herre-t-skjorter fra H&M :fnise: Skulle gjerne hatt en ordentlig treningstopp, men føler de er så ettersittende alle sammen og det takler jeg virkelig ikke

Skrevet

Handler mest treningsklær på gsport (mest fordi jeg får alt til innkjøpspris+moms) og da er favoritten Nike. Har vel faktisk aldri kjøpt noe fra Nike jeg ikke har vært fornøyd med.

Ellers har jeg noen treningstights, sokker og hårbånd fra hm og de er helt greie de også.

XXL har også ofte tilbud og bra utvalg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...