Gjest mango ikke innlogget Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Noen andre enn meg som leser se & hør? :oops: Mette marit var hvertfall i bryllup, og der har hun et rosa "heklet" sjal over skuldrene!noen som vet hvor dette er kjøpt, eller hvor jeg kan få tak i noe lignende?? Og er det ok å gå ut på byn med sånn rundt skuldrene til jeans, pumps og enkel topp,istedet for jakke?? Hva sier dere?? litt usikker på min egen smak av og til...om det blir for mye av det gode liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Synes det passer mye bedre til det bruk du beskriver enn til bryllup i hvertfall...
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Synes det passer mye bedre til det bruk du beskriver enn til bryllup i hvertfall... Enig!
Gjest lmari Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Synes sjalet var fint i bryllup, jeg....
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Synes sjalet var fint i bryllup, jeg.... Enig. Det var jo ikke er veldig formelt bryllup, de fleste hadde jo kun mørk dress og pene sommerklær.
Gjest Coral Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Likte også det sjalet, kunne godt tenkt meg et sånt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Jeg tenker at det er finere til bryllup enn ute på byen..
Gjest mango ikke innlogget Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Det er kanskje litt tidlig for slike sjal... typen mente jeg ville sett ut som en kjerring i det! :evil: Jeg burde jo snart lært at jeg ikke skal spør han om råd ang. klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå