AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Hei jeg trener hjemme, å da trener jeg til sånne type videoer i disse videoene sier de at man kan trene sånn hver dag. Men jeg trodde man måtte vente en dag mellom hver treningsøkt ? eller kan jeg trene sånne øvelser hver dag ? Jeg trener til sånne type trenings videoer 3-4 gang i uken, målet er å tone opp, litt muskler på magen og sprett rumpe, kommer jeg til å se forskjell om 1 år ? hvis jeg gjør dette 3-4 gang i uken og spiser sunt ? har forresten kontroll på maten Anonymous poster hash: 9cd6f...51f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Mer tonet i muskulatur vil du nok oppleve at du blir etter tid, men nevneverdig sprettrumpe og magemuskler kan du se langt etter. Jeg er ikke negativ til denne type trening, men du vil ikke bygge muskler og magemuskler krever mindre fett på magen, som krever kondisjonstrening/vektnedgang. Litt ensidig å trene dette hver dag hele uka. Kjøp deg et hoppetau og noen vekter. Gå/løp trapper, ta deg en joggetur. Anonymous poster hash: a04de...6bc
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Mer tonet i muskulatur vil du nok oppleve at du blir etter tid, men nevneverdig sprettrumpe og magemuskler kan du se langt etter. Jeg er ikke negativ til denne type trening, men du vil ikke bygge muskler og magemuskler krever mindre fett på magen, som krever kondisjonstrening/vektnedgang. Litt ensidig å trene dette hver dag hele uka. Kjøp deg et hoppetau og noen vekter. Gå/løp trapper, ta deg en joggetur. Anonymous poster hash: a04de...6bc Jeg har ikke så veldig mye fett på kroppen, jeg veier bare 45 kilo. Har ikke tilgang til treningssenter. Men har du noen tips til hvilken øvelser til rumpa jeg kan trene hjemme med vekter ? Trener foresten ikke den samme videoen hver dag, bruker også manualer http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 9cd6f...51f
Gjest Caress Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Finn deg et fjell og pakk en ryggsekk med bøker. Du får ikke sprettrumpe av å løfte litt på beina hjemme i stuen. Imidlertid er det noen innendørsøvelser jeg tyr til de dagene jeg ikke trener ute, og selv om det ikke svir halvparten så bra er det bedre enn ingenting. De eksakte navnene aner jeg ikke da jeg i bunn og grunn bare gjør det som tar mest, men den ene er den hvor du ligger på ryggen med den ene foten på noe høyere (f.eks en sengekant) og den andre strukket oppover, og så løfter du rumpa og kroppen mens du holdet det frie beinet strakt. Om du har gummistrikk kan du ta knebøy (legg strikken under føttene og hold den i hendene) og den hvor du holder det på plass med en hånd eller fot, fester til den andre foten, og tøyer det så langt du kan i ymse retninger. Prøv deg litt frem, gjør det du kjenner i ræven. Men igjen, kom deg ut av huset er mitt beste tips. Frisk luft er godt for kropp og sjel, og bikkjen blir glad av det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå