AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Det er en kunde som alltid kjøper kryssordflax hos meg, i kiosken hvor jeg jobber, og han smiler alltid bredt når han ser det er jeg som står i kassa. Han snakker ikke så godt norsk, så vi kommuniserer helst på engelsk. Vi har i det siste hatt lengre samtaler om hvordan det går og div. Jeg føler at han er interessert, for han ser alltid etter meg, når han er ellers i butikken også. Samtidig føler jeg jo ikke at dette er nok til å vite om han kunne tenkt seg å prate med meg, utenfor arbeidsplassen. Vil tro han er singel, for han er alltid alene, og antar han er typ. 24-26 år gammel. Jeg er 20. Tenker altså ikke å spørre han rett ut, men noen som har tips til hva jeg kan gjøre, som gir han hint til at jeg er interessert? Og - synes dere slik som dette er greit? Det er jo flere som vil be ut folk som jobber i butikker, men jeg tror nok ikke jeg er alene om å legge merke til søte stamkunder som kommer innom Anonymous poster hash: d999e...4c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jøss dette høres jo ut som om kan bli noe alá reklamen for flax Hopp i det, spørr om han vil treffe deg en dag Anonymous poster hash: 39e12...47b 2
frøkna Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror jeg ville gjort som du selv hinter til her, ikke spørre han rett ut, men heller hinte frem at du er interessert. Her kan det jo hende at han er stamkunde bare på grunn av den søte butikkjenta, og kjøper flaxlodd bare for å ha en unnskyldning til å gå dit, hihi I verste tilfelle så liker han bare flaxlodd, er veldig høflig og omgjengelig. Jeg tror det første er mest sannsynlig! Det kan hende du syns det er for direkte, men hva med neste gang dere står å skravler si: "hadde vært fint å fortsette praten i hyggeligere omgivelser enn her inne, kanskje når jeg er ferdig på jobb over en kaffe?". Jeg tror at du uansett kommer til å gjøre dagen hans. 2
EDDABEDDAHEHEHE Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Gjem unna et flaxlodd, skriv nummeret ditt bakpå. Neste gang han ber om et flaxlodd så gir du han det. PROFIT! 4
Gjest mainbitch Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Har du ikke sett den flax-reklamen? Hvis dere går ut har han sikkert planlagt noe alà den for deg
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Få han i samtale og spør da vel, syntes ikke det er upassende så lenge det er et enkelt spørsmål og dere tar den videre åpenlyse flørtinga andre steder enn på jobben (dersom han er interessert). Anonymous poster hash: a6586...08b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Spør han "vil du ha sex". Funker i 9 av 10 tilfeller for en jente.Anonymous poster hash: 6c7da...6aa
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Spør han "vil du ha sex". Funker i 9 av 10 tilfeller for en jente.Anonymous poster hash: 6c7da...6aa Synes det er et dårlig utgangspunkt for å bli bedre kjent med en fyr.. Vil virkelig ikke kaste bort "enda en" ved å innlede noe som kanskje kan bli noe, ved å ha sex tidlig. Anonymous poster hash: d999e...4c4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Spør ham, og oppdater oss. Han har kone, og fikk nettopp en sønn :-( Han kom innom jobben i går og sa "You look so happy!", jeg svarte "I am, you look quite happy as well, why is that?" "I just became a father!" Fortsatt en utrolig hyggelig og søt mann da, har nok bare misforstått vennligheten hans! Anonymous poster hash: d999e...4c4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Han har kone, og fikk nettopp en sønn :-( Han kom innom jobben i går og sa "You look so happy!", jeg svarte "I am, you look quite happy as well, why is that?" "I just became a father!" Fortsatt en utrolig hyggelig og søt mann da, har nok bare misforstått vennligheten hans! Anonymous poster hash: d999e...4c4 Den var lei. Men du skal ha kudos for at du vurderer å be ut de du liker. Bedre lykke neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå