AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Vennina mi tar: - slankepiller - betakaroten - ppiller - multivitaminer - b vitaminer - piller til å styrke håret Er det farlig å ta alle disse sammen? Hun tar den dosen som er anbefalt på pakken. Ikke begyn med hva som funker og ikke, jeg bare lurer på om det er farlig å ta så mye samtidig?Anonymous poster hash: c3090...ef2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 umuig å svare på med så lite informasjon. Kommer an på om noen av dem har interkasjoner med hverande, og hva den toxiske grensen for de forskjellige innholds stoffene er. Anonymous poster hash: efc6c...c15 1
Jade Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Siden hun tar b-vitaminer og multivitaminer, så får hun sikkert dobbelt opp med b-vitaminer. Siden jeg ikke er synsk, så vet jeg ikke hva hun får i seg igjennom slankepillene og hårpillene, men vil gjette at det er b-vitaminer i hårpillene også. Om det er farlig med masse b-vitaminer vet jeg ikke. Hvis venninnen din er bekymret, kan hun snakke med legen som har skrevet ut slankepillene til henne, og fortelle hva annet hun bruker av medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå