AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hei! Jeg har et par spm ang. vinterjakke. Er ei jente på 22 år som skal kjøpe meg ny vinterjakke snart. Har noen noen tips? Har sett litt på svea og woolrich sine. Vil helst ikke betale kjeeeempemye for en jakke, og helst ikke alt for mainstream. Så om noen har tips til noen andre fine vinterjakker, så fyr løs. Tenker da en parkaslignende jakke, som er passelig varm. Og når man kjøper en ny vinterjakke - er det vanlig å impregnere eller lignende? Anonymous poster hash: f348b...acf
peppermyntete Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har en parkas fra Kari traa som jeg er veldig fornøyd med! Ser bra ut med alle slags klær under og er akkurat passe varm! Kostet meg 1000 kr på salg og er impregnert fra før
HappyFace Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har en parkas fra Kari traa som jeg er veldig fornøyd med! Ser bra ut med alle slags klær under og er akkurat passe varm! Kostet meg 1000 kr på salg og er impregnert fra før Takk for svar! Noen flere?
funginger Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Hvis du ikke vil bruke mer enn 1000-2000kr så må du nok nøye deg med kjedebutikkene, men de har jo mye fint der og. Har selv vinterjakker fra Hennes og er fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå