AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Vi må som et samfunn stå bak dere, og hjelpe dere. Dere er helt alene og det må vi alle gjøre noe med. Da hadde verden blitt et mye bedre sted å leve i. Dere trenger psykologer, familie, og venner til å hjelpe dere ut av det triste livet deres. Dere må forstå at selv om den gutten du likte ikke likte deg, så er ikke løsningen å bannlyse kjærlighet og kastrere hele den mannlige befolkningen. Bare fordi din veninne fikk oppmerksomhet ute på byen (i motsetning til deg) så skal man ikke forby forførelse og skjønnhet. Bare fordi du i barndommen opplevde at guttene var lekne og likte å ha det gøy (ettersom det å ha det gøy er ukjent for deg), så betyr det ikke at du skal stappe ADHD tabletter i munnene til 10-årige gutter. Bare fordi du ikke finner den rette og trolig kommer til å aldri få barn samt å leve alene med katter, så betyr det ikke at du skal ødelegge familieenheten og gjøre menn usikre på deres egen manndom. Det er så mange bekjente og venner som desperat trenger hjelp, vi må alle komme til unnsetning og bedre situasjonen vi har i dag. Hellig leder for feminist-bevegelsen:http://youtu.be/GVuK44kWgxkAnonymous poster hash: 39681...272 4
absinthia Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Åh, sukk! Var det slik jeg skulle være? Hvorfor måtte du komme å få meg til å føle meg som en mislykket feminist? Jeg visste ikke at det ikke var lov til å ha snart fem barn, leve i fast forhold, ha hund, være oppvokst med nesten bare guttekompiser, ha en fortid som ganske ettertraktet dame, gå mye i skjørt og kjoler og leve med en barsk mann som ikke oppfatter meg som noen trussel mot sin manndom. Nå kommer jeg nok til å gråte hele natten.... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå