AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Har et spørsmål angående syklus og eggløsning. Sist kom TR fire dager forsinket, vil det si at eggløsningen også var fire dager forsinket slik at min syklus var fire dager lenger enn jeg først hadde trodd? Og nå når jeg går inn i neste pp, bør jeg anta at det samme kan skje igjen, og dermed ha sex etter når eggløsning egentlig skulle vært? Håper dere forstår spørsmålet mitt. Vet det er enklere med eggløsningstester og temping, men dette blir for mye "styr" for meg. Blir så fiksert på prøvingen av testing så håpen noen kan hjelpe meg! Anonymous poster hash: 0053c...dce
Nysgjerriga Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Ifølge legen min så dekker man det fint med sex 2-3 ganger i uka uansett siden spermen lever ganske lenge inni der :-) så er jo greit å ha det sånn at du vet du uansett er sikra, så slipper man så mye styr med resten :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Det er dessverre umulig å svare på når du har/hadde EL.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Ifølge legen min så dekker man det fint med sex 2-3 ganger i uka uansett siden spermen lever ganske lenge inni der :-) så er jo greit å ha det sånn at du vet du uansett er sikra, så slipper man så mye styr med resten :-) Dette sier min lege også Anonymous poster hash: 4b6a4...3fa
Riskrem Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Dette lurer jeg også på! Får du EL-symptomer da? 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Dette lurer jeg også på! Får du EL-symptomer da? Jeg har milde menssmerter under EL, og jeg tror dette varte litt lengre en vanlig. Med tanke på EL slim så er jeg usikker da det er andre greier som også er klissete oppi der 😂 men denne pp så kjører vi på enda lengre en vanlig i tilfelle det er slik. TSAnonymous poster hash: 0053c...dce
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Ja, får du mensen senere var også el senere enn antatt.Anonymous poster hash: 27158...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå