Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 I dag har jeg tenkt å lage en form med potetstappe og pølser. Tenker å legge stappa i bunnen, fylle på med pøler i biter, ost og krydder, inn i ovnen. Hva annet kan jeg ha i? Tomater? Purre? En saus? Tips noen? :-?
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Du kan ha i det du vil, jeg ville blandet en eggeplomme forsiktig i potetmosen. og blandet pølser og grønnsaker i det og gratinert det i ovnen. Grønnsaker f.eks. squash i treninger, purre, brokkoli, osv bare fantasien setter grenser.
MiniMjau Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 lag en sjysaus, legg ned i tynne skiver med gulrot, løk og purre. Høres jo kjempegodt ut. :-) litt ost på toppen?
glaciera Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Bland hakkede sorte oliven og revet parmesan i potetstappen!
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 jeg har spist noe lignende hos en veninne - hun hadde spaghetti og potetstappe i forma :-) Det var kjempedigg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå