Eira. Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Jeg og kjæresten min skal om få uker dra på tur, men vi er ennå i tankefasen på hvor turen vår skal bære hen. Vi er egentlig enige om Praha, men har funnet ut at verden består av så fryktelig mange steder som er verdt å besøke, og her oppstår problemet gitt! Vi kunne også gjerne tenke oss å besøke en gjemt perle, en spennende, flott landsby et sted:) Vi ønsker å oppleve vakker/unik arkitektur, kultur, mat, og helst også et bra spa! Vi skal kun være borte en langweekend og ønsker å få mest mulig for minst mulig penger (derfor falt i utgangspunktet valget på Praha). Dersom noen har tips til noen små eller store byer i Europa som vil gi en "wow"-følelse, så blir jeg glad for tilbakemeldinger😊
Asso Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg falt helt for Praha så dere kommer ikke til å angre hvis turen går dit =) Krakow er også en koselig by, og York og Edinburgh
Pawn Hearts Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Praha! Ellers mener jeg at Sintra i Portugal er en slik wow!-by, men den er knapt nok noen glemt eller gjemt perle, og jeg har aldri vært der på kveldstid. Endret 20. januar 2015 av Pawn Hearts
Eira. Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2015 Tusen takk for svar!😊 Ja, enig! Krakow har jeg vært i en gang og virkelig elsket byen! Tror nok valget faller på Praha ja (virker som byen har det meste vi er på utkikk etter) Hva med Marrakech (ganske annereledes da, haha, men virker så spennende!)? Noen som har vært der? :D
Eira. Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2015 Shiit, Sintra likte jeg utrolig godt ut fra bildene! Nydelig 😍👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå