Gå til innhold

Spesielle steder som er verdt et besøk - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal om få uker dra på tur, men vi er ennå i tankefasen på hvor turen vår skal bære hen. Vi er egentlig enige om Praha, men har funnet ut at verden består av så fryktelig mange steder som er verdt å besøke, og her oppstår problemet gitt!

Vi kunne også gjerne tenke oss å besøke en gjemt perle, en spennende, flott landsby et sted:) Vi ønsker å oppleve vakker/unik arkitektur, kultur, mat, og helst også et bra spa!

Vi skal kun være borte en langweekend og ønsker å få mest mulig for minst mulig penger (derfor falt i utgangspunktet valget på Praha).

Dersom noen har tips til noen små eller store byer i Europa som vil gi en "wow"-følelse, så blir jeg glad for tilbakemeldinger😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg falt helt for Praha så dere kommer ikke til å angre hvis turen går dit =) Krakow er også en koselig by, og York og Edinburgh :laugh:

Skrevet (endret)

Praha!

Ellers mener jeg at Sintra i Portugal er en slik wow!-by, men den er knapt nok noen glemt eller gjemt perle, og jeg har aldri vært der på kveldstid.

Endret av Pawn Hearts
Skrevet

Tusen takk for svar!😊

Ja, enig! Krakow har jeg vært i en gang og virkelig elsket byen! Tror nok valget faller på Praha ja (virker som byen har det meste vi er på utkikk etter):)

Hva med Marrakech (ganske annereledes da, haha, men virker så spennende!)? Noen som har vært der? :D

Skrevet

Shiit, Sintra likte jeg utrolig godt ut fra bildene! Nydelig 😍👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...