Gå til innhold

Orgasmedagen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmpf!har uka mi jeg da!

Gjest gjest1
Skrevet

Min neste orgasmedag er på fredag. Vent... er ikke det i morra? WUHUHUHUHUUUUUUUUUUU! :D

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje jeg må sende en sms til min til-og-fra-elsker å gjøre ham oppmerksom på denne dagen? til felles hygge og nytte liksom... 8) :kline:

Skrevet
Kanskje jeg må sende en sms til min til-og-fra-elsker å gjøre ham oppmerksom på denne dagen? til felles hygge og nytte liksom... 8)  :kline:

En kjempegod ide....sende sms....NÅ!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har mailet min kjære om hvordan vi skal få markert den dagen ettertrykkelig - vi er nemlig på besøk hos mine foreldre den dagen.....

Skrevet

Sitat fra VG nett

Hvis man ikke har fått orgasme innen 14 dager, får man pengene tilbake, sier butikkoordinator i Kondomeriet, Kjersti Antonsen, til VG Nett.

- Vanligvis kan man ikke bytte sexleketøy, men denne gangen gjør vi et unntak. Så har man ikke fått orgasme innen 14 dager, får man pengene tilbake, forteller Antonsen.

JEG SKAL HOLDE MEG LAAAAAANGT BORTE FRA KONDOMERIET DE NESTE TRE UKENE!!!! :ler:

I frykt for å kjøpe en brukt dildo.. :hoho:

Skrevet

:ler:

Jippi, kjæresten kommer hjem på søndag :sjarmor:

Skrevet

Må vel nesten markere denne dagen.. Kanskje litt bløtekake hadde gjort seg :sjarmor:

Gjest Hillary...
Skrevet
hmpf!har uka mi jeg da!

Uka?

Hvorfor kan ikke folk si MENSEN?

JEG HAR OGSÅ MENSEN DA!

Men man kan jo markere den på forhånd.

De lover orgasme i løpet av 14 dager med en vibrator. Vanligvis tar det vel bare 5 - 15 minutter, så det der synes jeg var en veldig dårlig deal.

Nå har jeg begynt å skrive her også gitt.

Gjest gjest1
Skrevet

Egentlig høres dette helt jalla ut, så vi SKAL ha sex søndag, men ingen av oss skal komme bare på trass :)

Skrevet

- og så skal jordskjelstasjonen på Kjeller registrere rystningene når hele Norge har en kollektiv orgasme kl. 23:00 søndag kveld. :hoho:

Skrevet

Uka?

Hvorfor kan ikke folk si MENSEN?

JEG HAR OGSÅ MENSEN DA!

Men man kan jo markere den på forhånd.

De lover orgasme i løpet av 14 dager med en vibrator. Vanligvis tar det vel bare 5 - 15 minutter, så det der synes jeg var en veldig dårlig deal.

Nå har jeg begynt å skrive her også gitt.

herregud! alle ting det går ann og henge seg opp i???

mensen,uka,løpetid,menstrasjon?

går ikke det for det samme???

Gjest Hillary..
Skrevet

herregud! alle ting det går ann og henge seg opp i???

mensen,uka,løpetid,menstrasjon?

går ikke det for det samme???

Ikke en dag før mensen! Da er detaljer viktige. :sjarmor:

(Løpetid hos hunnkatter er forøvrig mer å sammenligne med eggløsning, for det er da de kan bli drektige.)

Gjest gjest1
Skrevet

Jaså Spidey, så du fikk markert dagen? :wink:

Sendte aldri den sms'en jeg. Brukte dagen til å male noen vegger hjemme istedet.

Fikk tlf fra til-og-fra-elskeren min tidlig på kvelden, men han var både nedsnødd og sliten etter ett døgns feiring av vennepars førtiårsdag, så jeg droppet å reise ut. Resultatet er at jeg er frisk og uthvilt i dag, selv om det er mandag. :P

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp to ganger, han var veldig ivrig i går! Også akkurat da jeg holdt på med å spille ps2 da gitt, ingen tålmodighet! :tunge1:

Dette er så klart bare skryt da jeg nærmest hoppet på han da han nevnte den var oppe igjen :oops:

Å lykke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...