Gå til innhold

HJELP, HVILKEN FILM LETER JEG ETTER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden så jeg en film på TV. Den handlet om ei dame som skulle gifte seg med en mann som var lege, tannlege, fysioterapeut eller lignende. Jeg tror det er dagen de skal gifte seg at en mann ringer til forlovede hennes. Han er ikke hjemme så hun tar telefonen og spør hvem det er. Da mannen i telefonen sier hvem han er og at han er på flyplassen, reiser dama i brudekjole sammen med venninna til flyplassen for å finne denne mannen.

Når bruden var yngre gikk hun til en spådame som sa hun skulle gifte seg med en mann som het akkurat det samme som mannen i telefonen. Bruden og venninna følger etter denne mannen til Italia, tror jeg. Der spør de litt rundt og møter til slutt en mann som sier han er mannen de leter etter. Bruden og denne mannen de møtte i Italia finner tonen og blir vel etterhvert forelsket. Denne mannen i Italia innrømmer etterhvert at han ikke er mannen hun egentlig leter etter.

Filmen ender med at dama møter mannen som ringte til forloveden hennes, men han er ikke som hun trodde. Broren til dama innrømmer at han hadde betalt spådama flere år tilbake for å fortelle at hun skulle gifte seg med en mann med et bestemt navn. Og dama ender opp med mannen hun møtte i Italia.

Jeg fikk aldri med meg hva filmen het og vet heller ikke hva noen av skuespillerne het. Jeg kan se for meg enkelte scener i filmen og husker handlingen veldig godt, så det at jeg ikke vet hvilken film det er har irritert meg i flere år!

Jeg så nok filmen rundt 2008-2010, men jeg tror filmen allerede var noen år gammel da også.

Er det noen som vet hvilken film jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, det var den. Tusen takk!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...