nat26 Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Har vært kvalm siden i går.Etter at sambo og jeg hadde kost oss i går kveld begynte jeg å spy.Har spydd i hele natt.Blir kvalm bare jeg drikker vann.Klarer ikke å spise noe i det hele tatt.Har noen stikkinger i magen i dag.Kan det være EL?Får mensen om ti dager.Håper det har klaffet den gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 Det går noe mavesyke/kvalme-grier om dagen her i byen - mange jeg vet om som har vært/er dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 5. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2004 Uff,håper ikke det er det jeg har fått!Kanskje det er lurt å bestille time hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Vet ikke om du må gå til legen, akkurat... Er vel mest sannsynlig bare noe omgangssyke som går over om en dag eller tre. Hadde noe liknende selv for noen uker siden. Ikke særlig gøy, men trøsten var at det gikk kjapt over... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå