AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Etter å ha fått konstatert MA, var det bestemt at jeg skulle gjennom en medisinsk abort med cytotec. Etter endeløse timer med googling av både opplevelser og bilder (det dummeste jeg har gjort), så var jeg skrekkslagen og så for meg tidenes blodbad! Her er min historie, og jeg håper at dere som skal gjennom dette finner det nyttig å lese hvordan jeg har opplevd det. 14.00 - jeg satt 4 cytotec opp i skjeden, og 1 paralgin major stikkpille. Umiddelbart begynte det å svi innvendi, og jeg som har født før kjente dette igjen som fasen før jeg fikk de første riene. Jeg lå i en time, før jeg tok en voltaren stikkpille. Enda smerter, men var i god nok form til å gjøre husarbeid. 17.00 - var på toalettet. Ingen blod. Fremdeles svie nedentil, men ingen sterke smerter. 18.00 - ingen blod, fremdeles svie og smerter, men ikke veldig vondt. 19.00 - ingen blod. Smertene samme som før. 19.10 - som om en vannballong sprakk innvendi, og det begynte å renne. Endelig igang. Ny paralgin major stikkpille ble satt. 20.00 - på toalettet, og disse graviditetsproduktene hadde begynt å komme. Smertene lignet menssmerter, altså ikke veldig vondt. 21.00 - mer produkter. Smertene litt sterkere, men jeg så tv som normalt og var i godt humør. 22.00 - var søvnig, men det kom fortsatt en del produkter ut, så jeg skulle vente litt til. 22.30 - smertene ble sterkere, men ikke så veldig vondt. Så fortsatt tv og hadde det greit. 23.00 - mer produkter. En ny paralgin major stikkpille. Jeg gikk å la meg. 00.00 - jeg sov. Sannsynligvis ingen sterke smerter. 00.30 - jeg bråvåknet. Smertene var over. Ingen smerter overhode. Sov hele natten. Morgenen etter blødde jeg, men ikke i store mengder og jeg hadde ikke blødd ut bindet ila natten - faktisk ikke i nærheten engang. Jeg opplevde ingen store mengder blod, ingen sterke smerter takket være smertelindring, og var i fin form dagen etterpå og leverte barnet vårt i barnehagen. Overhode ingen grusom opplevelse, og langt bedre enn jeg hadde sett for meg. Anonymous poster hash: 45e7a...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå