Ruth_87 Skrevet 20. januar 2015 #1 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei! Jeg har lyst til å begynne å trene med en venn. Han foreslo at vi skulle melde oss inn og kjøpe medlemskap. Skal møte han neste uke for å gjøre dette. Men gruer meg skikkelig. Blir man kredittsjekket vet en slik på bindene avtale ved ett trenings senter? Jeg vet at jeg ikke går igjennom den kreditt vurderingen, men vil ikke dumme meg ut forand en venn... Vær så snill å gi meg svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Del Skrevet 20. januar 2015 Det vet jeg ikke, men kredittsjekken tar noen dager og resultatet kommer i posten Anonymous poster hash: 40aa9...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Del Skrevet 20. januar 2015 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt meg en tur nedom og hørt med dem før du drar med vennen din. Mest sannsynlig vil det bli tatt en kredittsjekk siden det er en månedlig betaling. Det du kan gjøre er å kjøpe sånn klippekort, litt dyrere, hvis du ikke får tegne medlemsskap. Anonymous poster hash: 0a411...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruth_87 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar 2015 Det var lurt med klippe kort evt ja Nei, kreditt sjekk får de svar på med en gang. Samme når du skal kjøpe mobil eller søke om lån på nette eller hva det enn er, det går på noen få sekunder... Men jeg mener å huske en som ikke var kredittverdig - at han fikk meldt seg inn. Men dette er en stund siden. Noen som vet helt konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Del Skrevet 20. januar 2015 Sjekk medlemsvilkårene til senteret du ønsker å benytte, disse finner du på hjemmesiden. Sjekk om det står et punkt der du samtykker til kredittsjekk. Om det ikke står noe om det, regner jeg med at du er free to go Anonymous poster hash: 7d4e8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Del Skrevet 20. januar 2015 Nei jeg har anmerkning (shit happens, så ikke stol på menn som får tilgang til dine penger) og har hatt medlemskap både hos Evo, Fresh og Sats uten å bli kredittsjekket Anonymous poster hash: 1ea0f...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Del Skrevet 20. januar 2015 Skjul telefonnummeret og ring til treningssentert og spør. Da får du etnhelt konkret svar, noe du aldri oppnår på KG i denne saken, fordi du ikke forteller hvilket treningsenter det gjelder!Anonymous poster hash: 13d05...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 20. januar 2015 #8 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg beklager på forhånd om jeg tråkker på tær her nå, men...TS, om du ikke går gjennom en kredittsjekk, er det da egentlig fornuftig å forplikte seg til enda en månedlig utgift? Har du tenkt gjennom om du har råd til et dyrt treningssenterabonnement? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruth_87 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 20. januar 2015 He igjen Tusen takk for alle gode svar Jo, jeg har sjekket hjemmesiden og der står det ingenting om dette. God ide med å ringe og spørre med ett sjult nr. Men hva er vanlig praksis ved de fleste trenninngssentrene i Norge egentlig? Vil gjerne høre om flere erfaringer. Litt redd for å drite meg ut.... huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Del Skrevet 20. januar 2015 Tror vanlig praksis er å gjøre en kredittsjekk, med tanke på at det er månedlige innbetalinger og bindingstid. Fresh har ikke bindingstid dog, men er fortsatt abonnementsbasert - så de er jeg usikker på. De sentrene jeg har trent på har ihvertfall alltid sjekket. Anonymous poster hash: 7d4e8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #11 Del Skrevet 21. januar 2015 Du blir ikke kredittsjekket! Hilsen PT som har jobbet hos både Sats Elixia, EVO og nå Stamina Anonymous poster hash: a6af7...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg beklager på forhånd om jeg tråkker på tær her nå, men...TS, om du ikke går gjennom en kredittsjekk, er det da egentlig fornuftig å forplikte seg til enda en månedlig utgift? Har du tenkt gjennom om du har råd til et dyrt treningssenterabonnement? Å slite økonomisk er tungt for psyken. Og er det da noe man bør unne seg, så er det trening. Det er bra for psyken. Spesielt siden man ikke har råd til ferieturer og annen moro, så er det viktig å ta vare på helsen. Både kroppslig og psykisk. Anonymous poster hash: 1ea0f...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSvarDa Skrevet 21. januar 2015 #13 Del Skrevet 21. januar 2015 Kan du ikke gå og melde deg inn i dag alene? Så får du komme med en unnskyldning til kompisen om det ikke går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruth_87 Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 21. januar 2015 Man blir ikke kredittsjekket :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå