Gå til innhold

ignorerer hun meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket mye med ei jente i litt over en måned. Da sendte vi meldinger hver kveld, og snapper /meldinger ellers på dagen. Vi har møttes en gang. Ingenting skjedde bortsett fra at vi holdt hender og lignende.

Den siste uken har hun plutselig blitt så stille. Sender kanskje bare 2-3 meldinger om dagen, og nesten ingen snapper.

Hun har aleneansvaret for et barn, som har et sykt den siste uken. Og hun har også vært syk.

Jeg sender mange snaps, og får svar på kanskje 1/5 av det jeg sender. På meldinger bruker hun over en time på å svare på, selv om det er etter leggetiden for barnet hennes. Jeg spurte på Facebook over melding her om dagen hvorfor hun var så stille om dagen. Det står at hun ikke har sett meldinga, og den er heller ikke svart på. Vi skreiv meldinger på sms etter jeg hadde sendt meldingen på face. Da snakket vi om vanlige ting.

Sendte melding nå i stad også på hva hun gjorde, fikk svar etter 30 min, og sendte en ny sms hvor jeg spurte hvorfor hun var så stille om dagen.. Dette var over to timer siden, fortsatt ikke fått svar..

Hva skal jeg gjøre?

Er hun ikke interessert lenger? Jeg tenker jo at man klarer å svare litt fortere på meldinger og vise litt mer interessert for å ta kontakt hvis hun er interessert tilbake. Selv om hun og barnet er syke...

Anonymous poster hash: 55886...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har aleneansvaret for et barn, som har et sykt den siste uken. Og hun har også vært syk.

Jeg tror at du har svaret her. Når man er syk eller ikke føler seg vel, så tror jeg ikke at romantikk står en aller nærmest. Kanskje det er bedre å la henne å "egentid" noen dager og du bør vente på en melding fra henne. Slik det virker nå så får hun jo ikke fred. Eller?

• Liker 3
Skrevet

Om du sender veldig mye hele veien så kan noen faktisk bli litt lei av å svare :P

Anonymous poster hash: 14dd3...ea0
  • Liker 3
Skrevet

Synes dette høres i overkant masete ut.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville roet litt ned og latt henne ta initiativ. Blir det for mye mas mister man fort interessen.

Anonymous poster hash: eace0...a0e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jente her, og jeg er utrolig interessert i en fyr som jeg føler er på samme måten som jenta du prater om. Lang historie hos meg, men for din del vil jeg tipse om åikke skrive noe en dag, gjerne flere dager. Vet hvor jævlig det kan være å ikke ha kontakt når man er veldig interessert, trust me, men tror allikevel det kan være et greit eksperiment og en grei test.

Om hun ikke skriver noe selv på en dag eller to, så kan du spørre hva som har skjedd siden sist, om det går bra med barnet hennes osv. Om hun skriver til deg i mellomtiden har du gitt henne en sjanse til å vise sin interesse, at hun savner deg osv. Men uansett, da virker det hvertfall som at du har et liv utenom å tenke på henne..

Er jente selv, og vært oftere på din side hvor jeg har lurt på om gutten virkelig er interessert osv. Ga han litt "space", uansett hvor kjipt det var å ikke ha kontakt, og endte med at han sa at han elsker meg. Så ikke gi opp! Gi det litt tid og ro litt ned :) (vet hvor ille det kan være, men trust me)

Endret av lte94
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg har snakket mye med ei jente i litt over en måned. Da sendte vi meldinger hver kveld, og snapper /meldinger ellers på dagen.

Sender kanskje bare 2-3 meldinger om dagen, og nesten ingen snapper.

Jeg sender mange snaps, og får svar på kanskje 1/5 av det jeg sender.

Jeg spurte på Facebook over melding her om dagen hvorfor hun var så stille om dagen. Det står at hun ikke har sett meldinga, og den er heller ikke svart på. Vi skreiv meldinger på sms etter jeg hadde sendt meldingen på face. Da snakket vi om vanlige ting.

Sendte melding nå i stad også på hva hun gjorde, fikk svar etter 30 min, og sendte en ny sms hvor jeg spurte hvorfor hun var så stille om dagen.

Du må ha veldig lav sosial intelligens fordi du skjønner tydeligvis uendelig lite om kommunikasjon mellom to mennesker.

Først av alt, så slutt med å sende meldinger i utgangspunktet og slutt med snapchat. Meldinger er til for å avtale møter eller gi korte beskjeder. Ikke for å føre en samtale eller bli bedre kjent.

Det er vel ganske opplagt hvorfor hun er stille? Du kveler jo henne med oppmerksomhet? Stakkars jente. Hvordan tror du hun føler det? Tror du det er noe spenning eller mystikk rundt deg når du oppfører deg sånn?

Når du får svar på kun 1/5 av det du sender, så burde du jo ta et hint. Kommunikasjon er en to-veis prosess og man justerer deretter.

Nå har hun i tillegg hatt et sykt barn og du er mest opptatt av hvorfor hun ikke svarer DEG? Du høres ganske egoistisk ut.

Dette var over to timer siden, fortsatt ikke fått svar..

Hva skal jeg gjøre?

Er hun ikke interessert lenger? Jeg tenker jo at man klarer å svare litt fortere på meldinger og vise litt mer interessert for å ta kontakt hvis hun er interessert tilbake. Selv om hun og barnet er syke...

Jeg håper for Guds skyld dette er en trolletråd, men jeg frykter dessverre at dette kan være ekte.

Hun har et sykt barn og du sitter og glor på telefonen og synes synd på deg selv?

Det som kan være tilfellet her er at hun på et eller annet tidspunkt har vært interessert, men at du har totalt ødelagt ved å kvele henne med oppmerksomhet. Du virker ikke særlig hensynsfull eller omtenksom heller.

Det du skal gjøre er å slutte å sende henne meldinger. Så får du deg et liv og slutter å la alt handle om å få svar fra henne eller ikke. Det høres ut som du har litt for god tid.

Om du ikke har hørt noe på en uke, så kan du sende henne en melding. Om du ikke får svar på den, så går du videre og er forhåpentligvis ikke så dum at du fortsetter på denne måten med neste jente.

:)

• Liker 1
Skrevet

Du høres i overkant masete og oppmerksomhetssyk ut. Tror neppe et forhold hvor det er et barn fra før er tingen for deg.

Skrevet

Jeg har det sånn. På den andre veien. Blir mast utrolig mye på. Ene dagen sendte han meg elleve meldinger på messenger, uten at jeg svarte. Han sender hele tiden. Maser. Og jeg føler at han ødelegger dagene mine, fordi det er stressende å bli mast sånn på, og ja, jeg har mista all interesse i kontakt. Fordi alt som sluker energi og kveler meg, må jeg kutte ut. Har eneansvaret for et barn, og var nylig syke både ungen og jeg. Har ellers en så hektisk hverdag, at jeg får aldri tid til meg selv eller overskudd til noe særlig annet enn det mest nødvendige. Og så blir jeg mast på. I det uendelige. Sånt gjør meg irritert. Hvis dette er meg, så er det ja, jeg har ingen interesse. Men det er sikkert en annen. Mitt beste råd: ikke send mer meldinger før hun tar kontakt. Makan...

Anonymous poster hash: b5e07...5f3

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte henne om jeg hadde gjort noe galt.. Hun svarte at hun og barnet var syke, og at hun derfor ikke hadde overskudd,til å sitte på mobilen og tekste med meg 24/7. Videre skreiv hun at hun fikk noia av at jeg Helen tiden sendte meldinger, og følte seg kvalt ved at jeg antok at det var noe med meg og noe galt etter en uke med sykdom.

Så da vet jeg jo at det ikke er meg det er mor galt med :) Men at det bare var fordi de var syke :) Derfor ba jeg henne på date 14. Februar, siden jeg nå vet at hun ikke svarte pga noe jeg hadde gjort. Men det var pga sykdom.

Har ikke fått svar enda, da. Og er 3 timer siden jeg sendte meldinga. Men nå har jeg ikke sendt en eneste melding etter det så nå maser jeg ikke. Og følger råda deres.

Skrevet

En god regel er: vent til du får svar på meldingen du sendte før du sender en ny. Enkelt og greit.

• Liker 3
Skrevet

Jeg spurte henne om jeg hadde gjort noe galt.. Hun svarte at hun og barnet var syke, og at hun derfor ikke hadde overskudd,til å sitte på mobilen og tekste med meg 24/7. Videre skreiv hun at hun fikk noia av at jeg Helen tiden sendte meldinger, og følte seg kvalt ved at jeg antok at det var noe med meg og noe galt etter en uke med sykdom.

Så da vet jeg jo at det ikke er meg det er mor galt med :) Men at det bare var fordi de var syke :) Derfor ba jeg henne på date 14. Februar, siden jeg nå vet at hun ikke svarte pga noe jeg hadde gjort. Men det var pga sykdom.

Har ikke fått svar enda, da. Og er 3 timer siden jeg sendte meldinga. Men nå har jeg ikke sendt en eneste melding etter det så nå maser jeg ikke. Og følger råda deres.

Hun skrev hun fikk noia av deg, da er det noe galt med deg også og ikke bare henne som du sier! Hvis ikke dette er tull så må du roe deg ned litt mann!!

Skrevet (endret)

TS: har du unge selv?

Endret av sjonkelrolf
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Mangelen på selvinnsikt her er imponerende!

Det er selvsagt ikke greit å kvele en kvinne med oppmerksomhet selv om hun er frisk. At hun i dette tilfellet selv er syk med et sykt barn er jo bare en forverrende faktor. Og jo, det er selvsagt noe galt med deg når du ikke evner å forstå dette og fortsetter å mase på henne.

Harde ord kanskje, men du spurte om råd og jeg tror du trenger en solid oppstrammer her.

Skrevet

Mangelen på selvinnsikt her er imponerende!

Det er selvsagt ikke greit å kvele en kvinne med oppmerksomhet selv om hun er frisk. At hun i dette tilfellet selv er syk med et sykt barn er jo bare en forverrende faktor. Og jo, det er selvsagt noe galt med deg når du ikke evner å forstå dette og fortsetter å mase på henne.

Harde ord kanskje, men du spurte om råd og jeg tror du trenger en solid oppstrammer her.

Jeg er enig.Kan skrive under på at dette er noe jenter flest misliker.

Jeg datet en for 2 år siden som var slik og det slet meg helt ut.

1 uke etter vårt første treff skulle jeg på ferie og jeg sa til ham at vi fikk snakkes når jeg kom hjem. Likevel fortsatte han å sende meldinger og spurte til og med om jeg ville komme innom ham på vei hjem fra ferien (han bodde i nærheten der vi kjørte forbi på vei hjem).

Jeg ble helt satt ut av alt maset og interessen min sank betydelig.

Til slutt ga jeg bare beskjed at jeg ikke orket å treffe ham mer.Han fortsatte å sende laaaange meldinger om hvor trist dette var,om vi ikke i det minste kunne møtes som venner osv....

TS:Det er bra du er begynt å mase mindre.Ikke send flere meldinger før du får svar.

Anonymous poster hash: cfdff...772

• Liker 1
Skrevet

Men herregud da, først maser du henne ihjel med masse meldinger!! Og når hun endelig snakker med deg og forteller at du må roe ned siden hun føler seg kvalt av deg og får helt noia! Så inviterer du henne på date... Du skulle bare beklaget deg og sakt at du ble nok litt for gira! Og etter det roet ned veeeeldig på sendingen! Om dere fant tonen igjen så kunne du invitert henne på date! Ikke mens hun allerede syntes du er kjempeirritende og vil alt annet enn å måtte forholde seg til deg og meldingene dine hele tiden!

Beklager ikke meningen å være slem, men håper du lærer av feilene dine i drt minste :)

Anonymous poster hash: ff149...7d2

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hva skal jeg si til en som holder på sånn og plager meg, bombarderer meg med meldinger, blir sur når han ikke får svar, og når jeg svarer med en sms om at det går i ett, så skriver han at ok, han ringer i kveld da. Jeg gadd ikke svare da han ringte. Blir irritert og føler meg kvalt. Han har mast masse på meg, og så spør han plutselig: hva er det som gjorde at du ville ha kontakt med meg igjen? Men det er jo han som stadig tar kontakt mens jeg prøver å få mitt fred. (Vi har datet et par ganger før, for ett års tid siden, men jeg gjorde det slutt fordi jeg ble så lei av alt maset hans, pluss at han virker veldig kontrollerende. Nå er han nysingel, og maser i ett sett) I helgen skal jeg reise vekk på weekend med barnet. Og han spurte hva vi skulle gjøre der, og dette er ting han ikke har noen ting med. Hvordan i all verden sier jeg ifra til han? Han begynte å sende sms fra et nytt nummer, uten å presentere seg, men skjønte med en gang at det var han, og tolker det som at han prøver å kontrollere og vil ha konstant kontakt. Er så lei. Vil jo ikke ha kontakt fordi han er så sinnsykt masete, og det ødelegger dagene mine. Til alle needy menn der ute: skjerp dere. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn en masete mann uten selvinnsikt og sosial intelligens.

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hva skal jeg si til en som holder på sånn og plager meg, bombarderer meg med meldinger, blir sur når han ikke får svar, og når jeg svarer med en sms om at det går i ett, så skriver han at ok, han ringer i kveld da. Jeg gadd ikke svare da han ringte. Blir irritert og føler meg kvalt. Han har mast masse på meg, og så spør han plutselig: hva er det som gjorde at du ville ha kontakt med meg igjen? Men det er jo han som stadig tar kontakt mens jeg prøver å få mitt fred. (Vi har datet et par ganger før, for ett års tid siden, men jeg gjorde det slutt fordi jeg ble så lei av alt maset hans, pluss at han virker veldig kontrollerende. Nå er han nysingel, og maser i ett sett) I helgen skal jeg reise vekk på weekend med barnet. Og han spurte hva vi skulle gjøre der, og dette er ting han ikke har noen ting med. Hvordan i all verden sier jeg ifra til han? Han begynte å sende sms fra et nytt nummer, uten å presentere seg, men skjønte med en gang at det var han, og tolker det som at han prøver å kontrollere og vil ha konstant kontakt. Er så lei. Vil jo ikke ha kontakt fordi han er så sinnsykt masete, og det ødelegger dagene mine. Til alle needy menn der ute: skjerp dere. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn en masete mann uten selvinnsikt og sosial intelligens.

Si det som det er.At du føler det blir for intensivt og slitsomt,og ikke diskuter videre med ham.Det er det eneste som fungerer på denne typen folk.

Om han i tillegg er kontrollerende er det et stort rødt flagg.Jeg hadde bare latt kontakten fade ut og evt.blokkert ham/byttet tlf.nr.om nødvendig.

Skrevet

Jeg hadde nylig en slik meldingsterrorist etter meg. Det ble hundreogørtentusen meldinger om dagen. Han kunne skrive "Nå skal jeg ikke plage deg mer" eller "nå skal jeg la være å mase" og så kunne det gå 20-30 minutter før jeg fikk en melding med "hallo" eller "Hei" :sinnatagg:

Fortalte han at dette var jævli masete og stressende og han sa han skulle roe ned. Da sendte han bare tre-fire meldinger om dagen via forskjellige kanaler. Hvor nek er du da? Jeg lar så klart være å svare. Han har fått beskjed om at jeg ikke fiksa maset, men det har jo ikke gått inn i hjernebarken i det hele tatt. Endte med at jeg bare avskyr hele idioten og garantert ALDRI vil treffe han noe mer. Om jeg så gjør, så blir det med en knyttneve rett i tryne. Har heldigvis ikke hørt fra han på en hel uke, så nå håper jeg det holder seg slik fremover.

Anonymous poster hash: d4c3f...2c9
Skrevet

Are you clownfcking serious? Hun er syk, har en syk unge og du maser på henne? Jeg var i en lignende situasjon, men greia var at det var kun ungen som var syk, og moren var ikke det. Jeg begynte å lure hvorfor det tok så lang tid med svar, og var kanskje litt masete. Greia var at jeg ikke visste at hun hadde en unge som var syk, isåfall hadde jeg roet ned.

Hun ble sur og jeg fikk hele historien. Greia er at jeg er vandt til å bli køddet med av jenter, så jeg var usikker på henne. Det gikk greit etterpå, men jeg hadde aldri gjort det hvis jeg visste at ungen hennes var syk, og visst at det var derfor hun var så opptatt.

Think Mcfly, THINK! Du er en hun akkurat har blitt kjent med, tror du virkelig at hun skal prioritere deg over ungen hennes? :P

Anonymous poster hash: e0f0a...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...