Gå til innhold

Er denne kjolen passende å gå med i 50 års lag ? Er 28år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fryktelig glorete.

Anonymous poster hash: 68d3b...8ba
  • Liker 13
Skrevet

Er det nå i vinter det selskapet skal være? Jeg ville nok tatt en bolero eller en cardigan over for å unngå å fryse tror jeg. Den minner også mer om en kjole for tenåringer føler jeg.

Anonymous poster hash: 5feff...e9d
  • Liker 5
Skrevet

Jeg ville selv følt at den var for kort og hadde litt mye utringning hvis jeg gikk med den.

• Liker 3
Skrevet

En av de bedre kjolene jeg har sett fra Motehus, men ikke helt min smak og den lyste ikke helt 50 årsdag for min del. Tenker at noe som vil være avgjørende her er din kroppsfasong, særlig størrelse på brystene.

• Liker 1
Skrevet

20 årsdag? Ja.

50 årsdag? Nei.

• Liker 2
Skrevet

Jeg fylte femti i fjor og jeg hadde ikke reagert negativt om noen kom i denne kjolen på festen min. Der var alle slags skjørtelengder og utringninger representert.

Anonymous poster hash: 7b8d3...a40
  • Liker 14
Skrevet

Er denne kjolen passende til et 50 års lag ? Jeg er 28 år.http://www.motehus.no/prod.php?id=65280Anonymous poster hash: a86af...5c6

28 og altså ikke 18? :klo:

Nei, ts, med mindre 50-åringen som feirer er din elsker så passer det seg ikke. Til noe. Noensinne igjen. Du er 8 år for gammal.

Anonymous poster hash: 590b3...9b1

• Liker 2
Skrevet

Nei den er ikke passende, enkelt og greit. Og i tillegg er den lite pen!

• Liker 3
Skrevet

Nei den er ikke passende, enkelt og greit. Og i tillegg er den lite pen!

Hvorfor er den ikke passende? Tror du femtiåringen(e) blir støtt?

Anonymous poster hash: 7b8d3...a40

• Liker 5
Skrevet

En av de bedre kjolene jeg har sett fra Motehus, men ikke helt min smak og den lyste ikke helt 50 årsdag for min del. Tenker at noe som vil være avgjørende her er din kroppsfasong, særlig størrelse på brystene.

Uff ikke helt svarte jeg håpet på :( jeg har sosial angst og mistrives veldig i selskaper. Redd for og si eller gjøre noe dumt, så derfor det var viktig for meg å spørre her, så jeg var sikker på antrekket.

Jeg hadde en lignende kjole i et bryllup som jeg fikk mye skryt av at jeg kledde. Men da var kjolen ned til ankelen og ikke noe utringninger. Men samme farge som denne kjolen pluss pyntet under brystet. Syns det er så vanskelig og finne kjole som jeg er vel i pluss har økonomi til. Så følte denne var perfekt. Men høres ikke ut som det på svarne her :(

Jeg har små pupper og slank med litt mage.

Noen bedre tips til meg ? Det hadde vært snilt isåfall :) men kan ikke være dyrt da jeg ikke har jobb.

Anonymous poster hash: a86af...5c6

Skrevet

Ingenting fra "motehus" er passende til noe som helst. Grusom butikk!

Anonymous poster hash: b6fb8...21c

• Liker 10
Skrevet

Du kan jo eventuelt bruke litt tykke strømpebukser og en cardigan over? Da blir den plutselig mye mer passende og ikke så utfordrende :)

Anonymous poster hash: 41d42...b44
  • Liker 3
Skrevet

Uff ikke helt svarte jeg håpet på :( jeg har sosial angst og mistrives veldig i selskaper. Redd for og si eller gjøre noe dumt, så derfor det var viktig for meg å spørre her, så jeg var sikker på antrekket.

Jeg hadde en lignende kjole i et bryllup som jeg fikk mye skryt av at jeg kledde. Men da var kjolen ned til ankelen og ikke noe utringninger. Men samme farge som denne kjolen pluss pyntet under brystet. Syns det er så vanskelig og finne kjole som jeg er vel i pluss har økonomi til. Så følte denne var perfekt. Men høres ikke ut som det på svarne her :(

Jeg har små pupper og slank med litt mage.

Noen bedre tips til meg ? Det hadde vært snilt isåfall :) men kan ikke være dyrt da jeg ikke har jobb.

Anonymous poster hash: a86af...5c6

Ta en kikk på salget til La Redoute. Der er det mange fine kjoler til en billig penge. http://www.laredoute.no/shop/70-rabatt/dame/kjoler

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Du kan jo eventuelt bruke litt tykke strømpebukser og en cardigan over? Da blir den plutselig mye mer passende og ikke så utfordrende :)

Anonymous poster hash: 41d42...b44

Tykke strømpebukser passer absolutt ikke til en slik kjole. Jeg synes den var fin, men sier som andre her, kanskje litt "vågal" i et 50-årsselskap. Det spørs på "klientellet" og hvilken type feiring det er lagt opp til.

• Liker 2
Skrevet

Den passer ikke til noe som helst lag. Grusom, både farge og snitt.

Ugh

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...