nat26 Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Herregud enda en som ble knivstukket i oslo(grunnerløka) i dag.Er det mulig?Fatter ikke hva folk tenker,når de dreper andre mennesker.Han som ble stukket i dag døde heldigvis ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Knivstikkinger skjer omtrent daglig, men heldigvis relativt sjelden så spektakulært som det vi så tidligere denne uken. Kanskje vi er litt mer observante akkurat nå..?
nat26 Skrevet 5. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2004 Knivstikkinger skjer omtrent daglig, men heldigvis relativt sjelden så spektakulært som det vi så tidligere denne uken. Kanskje vi er litt mer observante akkurat nå..? Tror nok vi er det ja.Blir så redd jeg:(
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Folk løfter såvidt på øyebrynet av slike nyheter nå til dags. Vi kan trøste oss med at det er verre i Sverige.
Gjest baby-E Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Tror nok vi er det ja.Blir så redd jeg:(
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 jeg synes dette begynne rå bli litt for vilt jeg for min del assa... synes det tar litt av til tider!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Det kan vel sammenliknes med den overdrevende frykten for terrorisme. Fortsatt flere som dør av trafikkulykker, alkohol, røyking og kreft enn mord og terror i løpet av et år.
Gjest TomKrus Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Folk løfter såvidt på øyebrynet av slike nyheter nå til dags. Vi kan trøste oss med at det er verre i Sverige. Og lenge igjen til amerikanske tilstander.
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Det er irrasjonelt å være redd for å bli drept. Det er ikke irrasjonelt å være forsiktig i visse deler av Oslo med hensyn til ran og lignende. Har blitt ranet og forsøkt ranet en del ganger,så irriterende
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Det er irrasjonelt å være redd for å bli drept. Det er ikke irrasjonelt å være forsiktig i visse deler av Oslo med hensyn til ran og lignende. Har blitt ranet og forsøkt ranet en del ganger,så irriterende Ja, det er lett å bli irritert når man blir ranet og forsøkt ranet! Huff!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Ikke irrasjonelt å være redd for å bli kjørt over av bussen eller. Skal ikke si at buss-sjåføren forsøkte, men det var ihvertfall nære på. Mye å være redd for.
Gjest Lilleulv Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Somalier dette oxo... Har Valhalla rett i det han sier?
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Det ødelegger liksom resten av en hyggelig kveld.
Mette Skrevet 5. august 2004 #15 Skrevet 5. august 2004 Tråden er delt. Resten finner dere her http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=90539 Remyline Moderator
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #16 Skrevet 5. august 2004 Somalier dette oxo... Har Valhalla rett i det han sier? Nei. Flere spørsmål?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2004 #17 Skrevet 5. august 2004 Somalier dette oxo... Har Valhalla rett i det han sier? Det så jeg faktisk ikke, hadde mer enn nok med å komme meg unna. Men kan godt ha vært det for alt jeg vet
Gjest TomKrus Skrevet 5. august 2004 #18 Skrevet 5. august 2004 Somalier dette oxo... Har Valhalla rett i det han sier? Ja, valhalla har jo mye rett i det han sier. Stoler som oftest på ham og hans kildebruk. Trikkedrapet var noe som kunne rammet oss alle (tilfeldige ofre). De fleste andre drap og drapsforsøk har oftest andre årsaker. Du har ikke noe å være redd for. Vær mer redd for å falle.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #19 Skrevet 5. august 2004 var kanskje ikke så heldig at dette også er en antatt somalier..må si jeg syntes synd på miljøet som de fleste er gode borgere. vi burde kanskje bli flinkere til og integrere menneskene og hjelpe di. litt som er tatt opp idag er jo psykiatrien,hvor lite ressurser og kunnskap de har om å hjelpe innvandrere med psykiske problemer..
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #20 Skrevet 5. august 2004 Skal innrømme at jeg var litt uheldig med min siste kilde,men som regel har jeg gode kilder. Dessverre var det med kriminalitet i Sverige vs Usa bare noe jeg husket og ikke noe jeg hadde lagret i bookmarks så jeg måtte søke på det. Da tok jeg første link som passet. hastverk lastverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå