AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Del Skrevet 20. januar 2015 Kan de bite stygt? Anonymous poster hash: b1e5a...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Del Skrevet 20. januar 2015 Du blir ikke bitt av en rev så lenge du ikke fanger den i et hjørne og løfter den opp.Anonymous poster hash: f2b4e...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, rever spiser mennesker om de får sjansen. Anonymous poster hash: b9f7a...8a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, om de biter kan du bla få rabies, stivkrampe ol Anonymous poster hash: 918a3...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, rever spiser mennesker om de får sjansen. Anonymous poster hash: b9f7a...8a7 Hovedsaklig små barn og kgbrukere. Anonymous poster hash: 5a0e1...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Del Skrevet 20. januar 2015 Gidd å svar så teit da. Jeg lurte jo bare. Anonymous poster hash: b1e5a...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Del Skrevet 21. januar 2015 Rabies finnes ikke i norge, men revebitt kan føre til vanskelige infeksjoner.Anonymous poster hash: d2dc9...5f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 22. januar 2015 #8 Del Skrevet 22. januar 2015 De kan også være bærere av skabb og en uggen form for orm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 22. januar 2015 #9 Del Skrevet 22. januar 2015 Ja, rever spiser mennesker om de får sjansen. Anonymous poster hash: b9f7a...8a7 Ah, jeg tror jeg er trett for jeg lo så katta våkna Nei, de er ikke farlige for mennesker. Ofte er de redde og holder avstand. Derimot kan en skabbrev nærme seg husene og ha smitte med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2015 #10 Del Skrevet 22. januar 2015 De kan bære med seg svartedauden, men det har visst ikke skjedd i Norge ENNÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #11 Del Skrevet 22. januar 2015 Tydeligvis ingen her som har satt seg skikkelig inn i Hakkebakkeskogen. Men vit at rever er ytterst farlige dyr, og ikke noe å spøke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2015 #12 Del Skrevet 22. januar 2015 Nei vent, det var en villkatt. Her er saken og bilder: http://www.dagbladet.no/2012/07/19/nyheter/svartedauen/pest/byllepest/sykdom/22594251/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 22. januar 2015 #13 Del Skrevet 22. januar 2015 Tydeligvis ingen her som har satt seg skikkelig inn i Hakkebakkeskogen. Men vit at rever er ytterst farlige dyr, og ikke noe å spøke med. Jeg vokste opp i skauen, teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. januar 2015 #14 Del Skrevet 22. januar 2015 Kan de bite stygt? Anonymous poster hash: b1e5a...19a Nei, de biter pent. Et revebitt er flottere enn den smukkeste tatovering! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #15 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg vokste opp i skauen, teller det? TÆLL ITJ! DET E TURAN SOM TÆLL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 22. januar 2015 #16 Del Skrevet 22. januar 2015 TÆLL ITJ! DET E TURAN SOM TÆLL! Oi, da. Dette var en høyrøsta meninger. Nuvel, dersom det ikke teller får det være slik. Jeg kjenner i alle fall både rev, gaupe, skrubb og bjørn fra mine reiser i barndommens skoger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 22. januar 2015 #17 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er farligere å spise rev enn å bli bitt av rev. Kjøttet inneholder ofte trikiner. Det er ikke ofte reven biter heller, men det finnes uhyggelige unntak: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/reven-jafset-over-oeret/a/233752/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #18 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Oi, da. Dette var en høyrøsta meninger. Nuvel, dersom det ikke teller får det være slik. Jeg kjenner i alle fall både rev, gaupe, skrubb og bjørn fra mine reiser i barndommens skoger. Æ har nå gått så mye skitura at, som du halvparten...gikk jo Svartisn, Jostedalsbreen, Dovrefjell, halve Norge, fjellnorge...KAN JO HEILE LANDET! Det kan itj du! Du har faen itj vorre bortom Heimdal ein gang. Toilbokk! Endret 22. januar 2015 av Salvesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2015 #19 Del Skrevet 22. januar 2015 Æ har nå gått så mye skitura at, som du halvparten...gikk jo Svartisn, Jostedalsbreen, Dovrefjell, halve Norge, fjellnorge...KAN JO HELE LANDET! Det kan itj du! Du har faen itj vorre bortom Heimdal ein gang! Toilbokk! Er du klarsynt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #20 Del Skrevet 22. januar 2015 Er du klarsynt også? Æ har gått på snøbrea, isbrea, Dovrefjell, NAME IT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå