Gå til innhold

dame eldre enn meg, er dette uskyldig flørt fra hennes side? liker hun å bli flørtet med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mann på 26 her, har fått god kontakt med dame som er 20 år eldre enn meg på jobben.

Vi jobber i barnehage, (jeg jobber profesjonelt og er engasjert i mitt arbeid med de små)

men dette handler om meg og min kollega, jeg har nettop blitt singel etter 2 års forhold og det veit hun. denne dama har samboer og barn, men klager støtt over han selv om det er på spøk, ellers prater hun skjeldent om privatlivet, hun svarer kort når jeg spør.

over til saken...

jeg flørter som .eks, idag: jeg sa at hun så pen ut i den nye skjorta, og hun ler og svarer : jeg pynta meg for deg og jeg svarer at det liker jeg. vi begge smiler.

du ser bedre og bedre ut for hver dag jeg ser deg osv... slike komplemanger gir jeg til hun, hun ler men sier at hun føler seg gammel osv.

Jeg roser henne opp ved å si at hun ser perfekt ut og at jeg kan få hun til å føle seg ung igjen .. vi begge tuller mye med hverandre så det kan tolket som spøk.

Jeg har til og med "stryket" hun så vidt på rompa, IKKE tatt på hun men stryket forsiktig, nesten så det ser ut som at jeg kom borti, (OOPS) men jeg har gjort det flere ganger så jeg håper skjønner at jeg gjør det med vilje. Allikevel er hun like blid. hun er komfortabel rundt meg ihvertfall. det er sikkert og klart, siden hun ler og og tydeligvis liker å få komplemanger.

Jeg gir hun "flørteblikk" som blunking med øyne, ser på kroppen hennes fra tå til topp og smiler. Jeg gjør det skjult så det ikke virker åpenbart. så jeg håper hun skjønner det.

hadde hun følt seg trakassert så hadde hun sagt ifra,

Det er ikke som jeg at jeg er en gris og tafser på hun. langt ifra! jeg er gentleman.

spørsmålet er : liker hun å bli flørtet med? er dette uskyldig flørt fra hennes side?

(jeg har hørt at noen kvinner som har vært sammen med mann i lenger tid kan gå lei og søker spenning i hverdagen, utroskap er utlelukkende, men noe nytt som skjer i livet)

Håper på svar ! det vil være mye til hjelp. skal jeg gi meg eller er dette noe jeg kan fortsette med ?

Anonymous poster hash: bb803...a51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil nok helst bare ha en flørt. Men ingen tvil om at hun liker deg og helt sikkert drømmer om sex med deg også. Men ikke noe seriøst. Så flørt i vei. Kos dere. Om dere ender opp i senga sammen også, så blir det nok veldig bra for dere begge ;)

Jeg er på hennes alder og flørter gjerne med menn på din alder. Men det blir litt for ungt for noe seriøst. Igjen jeg har ingen problem med å være sammen med yngre menn. Men ikke så stor aldersforskjell som 20 år. Det som er greia er at man føler seg yngre med yngre menn, men man blir også dessverre mer bevisst sin egen alder. Og den svir litt. Så det er litt komplekse greier dette. Men flørting og en liten romanse er aldri feil ;)

Men vil du mer enn bare å flørte med henne? Vil du ha et seriøst forhold til henne? Du må gjerne si det til henne. Vi voksne damer har ingen problem med å reflektere over slikt og vil behandle en hver ung manns tilnærmelser med respekt.

Anonymous poster hash: 74ac8...85c
Skrevet

Hun vil nok helst bare ha en flørt. Men ingen tvil om at hun liker deg og helt sikkert drømmer om sex med deg også. Men ikke noe seriøst. Så flørt i vei. Kos dere. Om dere ender opp i senga sammen også, så blir det nok veldig bra for dere begge ;)

Jeg er på hennes alder og flørter gjerne med menn på din alder. Men det blir litt for ungt for noe seriøst. Igjen jeg har ingen problem med å være sammen med yngre menn. Men ikke så stor aldersforskjell som 20 år. Det som er greia er at man føler seg yngre med yngre menn, men man blir også dessverre mer bevisst sin egen alder. Og den svir litt. Så det er litt komplekse greier dette. Men flørting og en liten romanse er aldri feil ;)

Men vil du mer enn bare å flørte med henne? Vil du ha et seriøst forhold til henne? Du må gjerne si det til henne. Vi voksne damer har ingen problem med å reflektere over slikt og vil behandle en hver ung manns tilnærmelser med respekt.

Takk for seriøs svar så jeg svarer deg. Hun er ikke den type til å ofre både jobb og familielivet pga en liten flørt.

Hun er veldig ordentlig dame og seriøs, vi har aldr vært alene, flørten skjer mens vi er på jobb sammen med andre, veldig skjult! så jeg gjør det ikke åpentlyst så derfor er jeg usikker på om hun skjønner at jeg flørter eller ikke. men kan jeg spørre deg om du har mann og barn? du sier du flørter med yngre. er dette bare flørt eller noe du har hatt fantasier om eller vil oppleve? jeg spør fordi da skjønner jeg hva de fleste kvinner i den alderen tenker. :)

Skrevet

Takk for seriøs svar så jeg svarer deg. Hun er ikke den type til å ofre både jobb og familielivet pga en liten flørt.

Hun er veldig ordentlig dame og seriøs, vi har aldr vært alene, flørten skjer mens vi er på jobb sammen med andre, veldig skjult! så jeg gjør det ikke åpentlyst så derfor er jeg usikker på om hun skjønner at jeg flørter eller ikke. men kan jeg spørre deg om du har mann og barn? du sier du flørter med yngre. er dette bare flørt eller noe du har hatt fantasier om eller vil oppleve? jeg spør fordi da skjønner jeg hva de fleste kvinner i den alderen tenker. :)

Jeg er ikke gift og har ingen barn. Klart vi liker å flørte med yngre menn. Det er ingen ting som er mer bekreftende for hvor attraktive vi er, enn når yngre menn flørter. Vi elsker det. Hun damen her virker til å like det like mye som jeg hadde gjort. Vi er ikke dermed sagt slibrige gamle damer. Vi hopper ikke til sengs med unge menn og bruker de, fordi de flørter med oss. Ikke de seriøse av oss i hvert fall. Vi tar imot komplimanger og flørt og får en fin boost av dette.

Hadde du gått over streken, så hadde hun sagt i fra. Fordelen med å bli eldre er at man vet hvor grensene går. Man har også gjerne mer reflekterte syn på hva som er greit og hva som er feil.

Jeg jobber med flere menn på din alder. Flørter med flere av de jeg, og er oppriktig glad i de da de er flotte og greie menn. Men jeg ville aldri ha latt det gå til et seksuelt forhold. Fordi vi jobber sammen og fordi jeg skal være en slags lederperson for de (de rapprterer ikke til meg). Men om man setter igang litt fantastier så er det ingen som gjør noe som helst galt. Tvert i mot er det bare en lite piff i hverdagen ;)

Skrevet

Du spør én så da skjønner du hva de fleste tenker???

Hvorfor har du forresten laget tre identiske tråder i tre ulike forum?

Og går du med hettegenser og joggebukse + liker å gå med lue inne?

Anonymous poster hash: 89625...ff3

Skrevet

Du spør én så da skjønner du hva de fleste tenker???

Hvorfor har du forresten laget tre identiske tråder i tre ulike forum?

Og går du med hettegenser og joggebukse + liker å gå med lue inne?

Anonymous poster hash: 89625...ff3

1. selv om hun skrev dette så skjønner jeg at de fleste kvinner ikke tenker slikt ! er ikke idiot.

2. fordi jeg ikke visste hvilktet tema dette gikk under, og trodde derfor at det gik ann å slette det, men det har jeg problemer med å gjøre. så hvis du vet det så fortell meg det hvis dette plager deg.

3. nei jeg går ikke med noe av det. hørtes jeg fjortiss ut tenkte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...