AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 mann på 26 her, har fått god kontakt med dame som er 20 år eldre enn meg på jobben. Vi jobber i barnehage, (jeg jobber profesjonelt og er engasjert i mitt arbeid med de små) men dette handler om meg og min kollega, jeg har nettop blitt singel etter 2 års forhold og det veit hun. denne dama har samboer og barn, men klager støtt over han selv om det er på spøk, ellers prater hun skjeldent om privatlivet, hun svarer kort når jeg spør. over til saken... jeg flørter som .eks, idag: jeg sa at hun så pen ut i den nye skjorta, og hun ler og svarer : jeg pynta meg for deg og jeg svarer at det liker jeg. vi begge smiler. du ser bedre og bedre ut for hver dag jeg ser deg osv... slike komplemanger gir jeg til hun, hun ler men sier at hun føler seg gammel osv. Jeg roser henne opp ved å si at hun ser perfekt ut og at jeg kan få hun til å føle seg ung igjen .. vi begge tuller mye med hverandre så det kan tolket som spøk. Jeg har til og med "stryket" hun så vidt på rompa, IKKE tatt på hun men stryket forsiktig, nesten så det ser ut som at jeg kom borti, (OOPS) men jeg har gjort det flere ganger så jeg håper skjønner at jeg gjør det med vilje. Allikevel er hun like blid. hun er komfortabel rundt meg ihvertfall. det er sikkert og klart, siden hun ler og og tydeligvis liker å få komplemanger. Jeg gir hun "flørteblikk" som blunking med øyne, ser på kroppen hennes fra tå til topp og smiler. Jeg gjør det skjult så det ikke virker åpenbart. så jeg håper hun skjønner det. hadde hun følt seg trakassert så hadde hun sagt ifra, Det er ikke som jeg at jeg er en gris og tafser på hun. langt ifra! jeg er gentleman. spørsmålet er : liker hun å bli flørtet med? er dette uskyldig flørt fra hennes side? (jeg har hørt at noen kvinner som har vært sammen med mann i lenger tid kan gå lei og søker spenning i hverdagen, utroskap er utlelukkende, men noe nytt som skjer i livet) Håper på svar ! det vil være mye til hjelp. skal jeg gi meg eller er dette noe jeg kan fortsette med ? Anonymous poster hash: bb803...a51
hihaho Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Høres ut som cougarmamma. Pass på nå. Er hun fin. Knull henne og avlutt jobben din på barnehagen så raskt som mulig. http://www.nettavisen.no/na24/na-har-cougartrenden-slatt-til-i-norge/3723338.html
Gjest Snuppi Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Du sier at du er profesjonell?? Det høres ikke sånn ut slik du opptrer ovenfor kollegaen din. Dette er garantert en stor snakkis mellom de andre kollegaene dine på jobb, Ikke ikke drit der du spiser sier bare jeg. Jobber i dag vokser ikke på trær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå