Gå til innhold

VitaePro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De kjører mye rekame tid/penger på VitaePro, men kjendiser og vanlige mennesker som sier dette virker.

Jeg er ikke tihenger av å putte hverken piller eller kosttilskudd i kroppen, og mener med et variert kosthold så er det ikke nødvendig. Men så er jeg kronisk syk, og dermed litt på utkikk etter ting som kan lette hverdagen.

Er det noen som har prøvd VitaePro? Hvorfor tar du det og hvilke erfaringer har du med det?

Anonymous poster hash: 35d6b...48d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro kan flytte fjell, sier jeg! En grunn til at man bruker placebo-effekten på folk :)

Anonymous poster hash: 13ad6...202
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjører mye rekame tid/penger på VitaePro, men kjendiser og vanlige mennesker som sier dette virker.

Jeg er ikke tihenger av å putte hverken piller eller kosttilskudd i kroppen, og mener med et variert kosthold så er det ikke nødvendig. Men så er jeg kronisk syk, og dermed litt på utkikk etter ting som kan lette hverdagen.

Er det noen som har prøvd VitaePro? Hvorfor tar du det og hvilke erfaringer har du med det?

Spar pengene. De tar med kjendiser for å prøve å prakke svindelpillene på folk. Personlig mener jeg disse kjendisene mister all kredibilitet når de lar seg kjøpe på denne måten. Som AB #2 sier, dette er placebo.

Anonymous poster hash: 8570c...de4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg har lurt på det samme. :klo: 

Er det flere som har forsøkt dette "vidundermiddelet", eller hørt fra folk som bruker det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen jeg har snakket med,har hatt virkning av denne saken.

Har leddgikt, FM og litt til. Typisk i gruppen vitaepro ønsker å selge til. Men ingen i gruppene jeg er medlem av,har hatt noe som helst virkning på kroppen.: Kun lommebok

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skyr de fleste reklamer, men den siste jeg husker er han lange i Pelle og Proffen-filmene.  Han danser seg gjennom en haug av søte kvinns og påstår at det er vidunderlig med de pillene. Bruker han de mon tro?  

Sjekket litt på nett og det er uhorvelige millioner og milliarder som eierne tjener på stakkarene som har gått på dette. Noen burde ha satt foten ned og sjekket dette.  Hvor er Solveig Barstad når man vil ha henne der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

jeg har ett familie-medlem som prøvde dette.
men han følte seg faktisk verre, og mente at han fikk litt større smerter i muskler og ledd på grunn av dette! spesielt i beina.

men han levde jo veldig sunt da, og spiser tunfisk eller annen fisk (+ masse grønnsaker) nærmest hver eneste dag. så han følte i alle fall at VitaePro var å kaste penger rett ut av vinduet...

Endret av Stringfellow1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skyr de fleste reklamer, men den siste jeg husker er han lange i Pelle og Proffen-filmene.  Han danser seg gjennom en haug av søte kvinns og påstår at det er vidunderlig med de pillene. Bruker han de mon tro?  

Sjekket litt på nett og det er uhorvelige millioner og milliarder som eierne tjener på stakkarene som har gått på dette. Noen burde ha satt foten ned og sjekket dette.  Hvor er Solveig Barstad når man vil ha henne der? 

det som er vanskelig er , placebo effekten :D  Jeg VIL at det skal virke,derfor "virker" det.

Mener det var undersøkelser rundt dette og flere påstander fra VP som de måtte rette opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.1.2015 at 18.50, AnonymBruker skrev:

Ren humbug! spar pengene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...