Gjest CHRISTIANSAND Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg ser det har blitt snakket om føtter her. Jeg er helt klart fan av dameføtter. Jeg er ikke noen Toe Guy akkurat, men soles, pose, feet&face, dangle og remove er ting som fenger meg. Ingen ting kan måle seg med en lett syrnet pikefot spør dere meg. Feet up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. august 2004 #2 Del Skrevet 6. august 2004 :o WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #3 Del Skrevet 7. august 2004 Hva i all verden er dangle og remove...? Eller vil jeg egentlig vite det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. august 2004 #4 Del Skrevet 7. august 2004 Hva i all verden er dangle og remove...? Eller vil jeg egentlig vite det...? Egentlig tror jeg ikke du vil....ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 Hva i all verden er dangle og remove...? Eller vil jeg egentlig vite det...? Men jeg vil vite det,for jeg hakke pepling hva denne personen snakker. hilsen dame i 30 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2004 #6 Del Skrevet 9. august 2004 Ok, jeg innrømmer det, jeg er nysgjerrig. Kan noen spytte ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #7 Del Skrevet 9. august 2004 Dingle og fjerne... å vippe med skoen på tåa og deretter ta skoen av?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2004 #8 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ikke noen Toe Guy akkurat' date=' men soles, pose, feet&face, dangle og remove er ting som fenger meg.[/quote'] Henger meg på de andre her. HÆÆÆÆÆ??? YUCK!!! ÆSJ, FYSJ og FY!!! Syrnet fot?? `=Sure tær? = Tåfis?? Nei fysj!!! Føtter er ekkelt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LINE F Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 Vet der virkelig ikke hva dangle eller remove er??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #10 Del Skrevet 13. august 2004 Vet der virkelig ikke hva dangle eller remove er??? Nei, så fortell oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 13. august 2004 #11 Del Skrevet 13. august 2004 Wayah lurer oxo... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2004 #12 Del Skrevet 13. august 2004 Vet der virkelig ikke hva dangle eller remove er??? Direkte oversatt fra engelsk vet jeg hva det er, men ikke når det gjelder føtter nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #13 Del Skrevet 13. august 2004 Synes også "dipping" hører med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torgrim Skrevet 18. august 2004 #14 Del Skrevet 18. august 2004 Dette er interessant. Jeg liker spesielt teenfeet jeg. Tenk at "uskyldige" små-piker kan ha slik en oddør. Fikk gleden av en remove/smell + come på et par lekre teensoles fra russland forleden. Kostet 500, men WHO CARES! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. august 2004 #15 Del Skrevet 18. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå