Gå til innhold

Ønsker Sunflower Penguin tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden for oss som ønsker Sunflower Penguin tilbake på forumet.

Anonymous poster hash: 602da...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Hu er her????

Anonymous poster hash: 1816d...92c
Skrevet

?? Hu er her???? Anonymous poster hash: 1816d...92c

Hun er savnet!

Kanskje det hjelper at hun ser hvor mange som savner henne?

Skrevet

Hun er! :)

Anonymous poster hash: 442f8...9ea
Skrevet

Hun er! :)Anonymous poster hash: 442f8...9ea

Det visste jeg ikke, har vært ute av forumet en del timer.

takk for hjelpen.

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Sá trivelig á vite at jeg er sá ónsket tilbake igjen innpá dette forumet! :biggrin: Ante ikke at sá mange syntes jeg er en slik positiv innflytelse á ha innpá her. Tusen takk for tanken! ;):jepp::hug:

Skrevet

Sá trivelig á vite at jeg er sá ónsket tilbake igjen innpá dette forumet! :biggrin: Ante ikke at sá mange syntes jeg er en slik positiv innflytelse á ha innpá her. Tusen takk for tanken! ;):jepp::hug:

Les i Lyg og Lygenytt, så ser du at du er veeeeeeldig savnet. Det har vært nedlagt en hel del hode ry knyttet til din forsvinning.

Beklageligvis så får man ikke være AB i hovedetterlysningstråden din, eller skulle jeg nok ha forfattet noen strofer der og.

Skriver bare som AB.

Skrevet

Tenk å være så populær her inne, heldige du! Du er jo utrolig koselig også da. Meg liker ingen selv om jeg prøver å skrive koselige og morsomme ting, støtte folk osv. Sukk. Men jeg har aldri vært populær noe sted.

Anonymous poster hash: 339fb...3b7

• Liker 1
Skrevet

Tenk å være så populær her inne, heldige du! Du er jo utrolig koselig også da. Meg liker ingen selv om jeg prøver å skrive koselige og morsomme ting, støtte folk osv. Sukk. Men jeg har aldri vært populær noe sted.

Kan det ha noe med attitude å gjøre?

Anonymous poster hash: dc921...bce

Skrevet

Tenk å være så populær her inne, heldige du! Du er jo utrolig koselig også da. Meg liker ingen selv om jeg prøver å skrive koselige og morsomme ting, støtte folk osv. Sukk. Men jeg har aldri vært populær noe sted. Anonymous poster hash: 339fb...3b7

Du er velkommen til å komme og ringe på døra til fruen til Gubben i L & L. Fortell litt om hvem du er og i hvilken blokk du skal flytte inn i så blir du innkludert der.

Alle går og ringer på døra der, du må gjerne komme i Burka som ab.

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Slik má du ikke tenke. Ä skrive koselige meldinger og morsomme ting, og á ville stótte folk, o.s.v... er noe som alltid vil bli godtatt og sett pá som fint i flest folk's óyne. Fortsett med det. :jepp:

Ä vaere populaer eller ikke er ikke sá nóye, det finnes sikkert folk her inne som ikke liker meg ogsá skal du se. Men det hjelper á fokusere pá de som liker oss og tenker godt om oss. Jeg er sikker pá at det finnes de som tenker pá denne máten om deg ogsá. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...