Gå til innhold

Brasiliansk voksing - men har så mye hår, pinlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har lyst til å begynne å gå til voksing (brasiliansk) regelmessig, men jeg har så mye hårvekst der nede (også i rumpa) og synes dette er veldig pinlig.. Noen som vet noen flinke i Osloområdet, og kan dele erfaringer?

Anonymous poster hash: 4a0b2...b46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å være flau over iallfall. Jeg har masse hår og vokser meg likevel (og alle har hår i rompa) Jeg har prøvd chillspa og bettys, fornøyd med begge. Ei vennine gjør det på colluseum.

Anonymous poster hash: 87da3...45a
Skrevet

Du er overhodet ikke alene om det. Dette har de sett hundre ganger før. Nei, vent. Mer.

Anonymous poster hash: 34e04...5f2
  • Liker 1
Skrevet

Waxing palace! Ingen over ingen ved siden av. Har prøvd flere forskjellige plasser, men disse er helt klart flinkest av de jeg har prøvd hvertfall.

de bruker hard voks som gjør det litt mildere for huden der nede også :)

Skrevet

look at me ved vg-passasjen med sukkervoks anbefales på det sterkeste. Sukkervoks gjør opplevelsen mye mer behagelig (fra en som har prøvde begge deler flere ulike steder).

Skrevet

look at me ved vg-passasjen med sukkervoks anbefales på det sterkeste. Sukkervoks gjør opplevelsen mye mer behagelig (fra en som har prøvde begge deler flere ulike steder).

Har forsøkt sukkervoks jeg og, mindre vondt og mer skånsomt for huden . Men det tar ikke de småsmå tynne hårene hos meg hvertfall. Bruker likevel sukkervoksing her jeg bor nå ( bor ikke i Oslo lenger, og det er ingen gode voksplasser her, bare sukker ) så det er absolutt kurant

Skrevet

Du vurderer å fjerne hår hos noen hvis jobb er å fjerne hår, så er du bekymret for at du har for mye hår? :fnise: Ville slappet helt av hvis jeg var deg, de har garantert sett verre og sannsynligvis ikke brydd seg om det heller :)

Anonymous poster hash: f39e5...5ff
Skrevet

Synes du det er kleint, kan du barbere deg i dag, for så å dra for å få det vokset om en uke eller to. Da har håret vokst ut igjen, men ikke skog-mye :)

Skrevet

herregud er det ikke flaut å bli voksa i rompa?? Kan ma i såfall droppe rompedelen??

Anonymous poster hash: 5d55d...9e5
Skrevet

Hvordan reagerer de som vokser på andre ting? Har hørt at kunder kommer med feks tampong, fordi de har vært redd for utflod og sånne ting når de ligger der med beina i været.. Har det skjedd?

Anonymous poster hash: cb66c...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...