Gå til innhold

Tror daten ikke vil mer:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten skrev at han skal ringe meg i dag. Men jeg har på følelsen av at det ikke blir en så veldig hyggelig samtale. Tror han kommer til å si at han ikke vil mer....

Vet ikke hvordan jeg skal reagere hvis han sier det. Hva sier man da? Jeg har ikke direkte følelser for han, men han er en fin type jeg gjerne kunne fått følelser for etter en tid. Men jeg er jo selvfølgelig litt betatt da.

Anonymous poster hash: 1bc5f...d0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du utfallet er negativt? Hva har hendt?

Anonymous poster hash: 60a3e...33d
Skrevet

Hvorfor tror du utfallet er negativt? Hva har hendt?

Anonymous poster hash: 60a3e...33d

Jeg har det bare litt på feelingen. Jeg vet han er litt usikker.

Gjest incognita
Skrevet

Vil han ikke mer, så vil han ikke mer. Er vel ikke så mye du kan gjøre med det.. Skjønner det er kjipt men du vil vel ikke være med noen du har måttet overtale til å bli?

Skrevet (endret)

.

Endret av maskineple
Skrevet

Det er kjipt,men det er nok bare å akseptere det og gå videre,dersom det viser seg at han ikke vil mer.

På en måte er det bedre det skjer nå enn senere når du kanskje har fått mer følelser for ham.

Skrevet

Hvordan gikk det? :) :)

Anonymous poster hash: a1ccd...844
Skrevet

Hvordan gikk det? :) :)

Anonymous poster hash: a1ccd...844

Vi møttes i stedet. Var slik jeg tenkte, han vil ikke mer. Men han vil være venner da. Virket faktisk som han mente det også, ikke noe han bare sa for å være grei. Får se hvordan det er når vi treffes neste gang. Vet jo ikke helt om jeg takler å kun være venn med han.

Skrevet

Vi møttes i stedet. Var slik jeg tenkte, han vil ikke mer. Men han vil være venner da. Virket faktisk som han mente det også, ikke noe han bare sa for å være grei. Får se hvordan det er når vi treffes neste gang. Vet jo ikke helt om jeg takler å kun være venn med han.

Pass ihvertfall på å ikke gå i "Friends-with-benefits" fellen..

Anonymous poster hash: 34309...169

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...