Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg dette?

Hver gang jeg spiller sims4 så klikker den. Hvis simmen min gjør noe, så stopper alt opp men tiden går fremover. Etter en stund blir tiden skrudd tilbake og alt fortsetter som før. Dette er veldig slitsomt i lengden. Og det skjer flere ganger.

Jeg har prøvd å reparere spillet og jeg har avinnstalert spillet, men det har ikke funket.

Hva skal jeg gjøre? Flere som har dette problemet? Begynner å bli drittlei

Skrevet

Det kan være på grunn av for dårlig pc, rett og slett. Men vanskelig å vite om det er dette som er årsaken, når jeg ikke vet hvilken pc du spiller på.

Skrevet

Jeg har en acer. Kjøpte den i sommer :)

Skrevet

Må vite mer enn det. Det er mange forskjellige Acer pc'er. Om den er nye eller ei har ilte å si, det er spesifikasjonene på den som har noe å si. :)

Skrevet

Det står Aspire V5-561G på den :P Spillet var ikke sånn i starten.

Skrevet

Ok, da skal pc'en være i stand til å kjøre. Har du mange ekstra-programmer som kjører i bakgrunnen når du spiller? Browsere, app's eller annet? The Sims 4 har en tendens til å kræsje hvis det er et annet program i bakgrunnen som det ikke går sammen med. Hvis du har lastet ned noe i det siste som du bruker, så kan det være derfor. Bare avslutt programmet før du starter opp The Sims 4 så skal det gå bra, hvis det er dette som fører til kræsj.

Har du endret noe på grafikk-settingene forresten? Den pc'en vil ikke klare å kjøre på full grafikk, så om du har på maks der, kan du prøve å senke grafikken og se om det hjelper også.

Skrevet

om du har lastet ned mange mods kan det være derfor. ellers hjelper det å ikke være online når du spiller. lukk alle programmene i bakgrunnen, slå origin på offline modus, og senk videoinstillingene.

• 3 år senere...
Skrevet

Det samme har skjedd med meg den fryser når jeg starter der det står The sims 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...